Μετά τη δοκιμή της χειροκίνητης έκδοσης ήρθε η ώρα για την αυτόματη. Στην προκειμένη περίπτωση το ανανεωμένο Peugeot 308 είναι smooth, αλλά και ταυτόχρονα πολύ αποτελεσματικό.
What is new
- Κινητήρας 1,6 diesel με 120 ίππους
- Καίει 5,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 21.600 ευρώ
Δεν είναι πολύ δημοφιλή στην αγορά, όσοι όμως τα έχουν ζήσει έστω και μια φορά και έχουν γευτεί την εμπειρία, δεν τα αλλάζουν! Αναφερόμαστε βέβαια στα αυτοκίνητα με αυτόματα κιβώτια λόγω της ευκολίας, άνεσης και ευχρηστίας που προσφέρουν, τα οποία φυσικά διαφέρουν από τύπο σε τύπο. Υπάρχουν π.χ. αυτά του διπλού συμπλέκτη, τα CVT ή και τα κλασικά αυτόματα όπως αυτό του Peugeot 308 της δοκιμής, το οποίο κακά τα ψέματα δεν θυμίζει τα αυτόματα του παρελθόντος γιατί είναι smooth και γρήγορο στις αλλαγές, χωρίς κενά ισχύος και φυσικά προσανατολισμένο εκτός από την άνεση και στην οικονομία. Ας το δούμε αναλυτικά.
Πινελιές ανανέωσης
Η αισθητική ανανέωση στο γαλλικό μικρομεσαίο είναι περιορισμένης έκτασης, αφού δεν έχει κάτι το κραυγαλέα διαφορετικό σε σχέση με πριν, ωστόσο με μικρές πινελιές δείχνει λίγο πιο μοντέρνο και φρέσκο. Αλλωστε, εδώ που τα λέμε δεν το είχε και μεγάλη ανάγκη… Έτσι, στο μπροστινό μέρος τα φανάρια είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα με LED στοιχεία, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πίσω. Έπειτα, νέα είναι η μπροστινή μάσκα που βγάζει ακόμη περισσότερο ένα εκλεπτυσμένο ύφος, ενώ ελαφρώς ανασχεδιασμένοι είναι οι προφυλακτήρες δίνοντας έτσι στο μοντέλο και πιο σπορ αισθητική.
Γιατί να προτιμήσεις τον παλιό 1.6 - 120 ps, όταν είναι προ των πυλών ο νέος 1.5 - 130 ps?