+ Επιδόσεις κινητήρα, κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες, στήσιμο αυτοκινήτου, εμφάνιση, ήχος στην επιλογή sport (τεχνητός) - Κούμπωμα επιλογέα, θέση οδήγησης για κάποιους σωματότυπους, ορατότητα προς τα πίσω
Ο κινητήρας σε εξιτάρει με το στροφάρισμά του, το στήσιμο είναι υποδειγματικό, οι επιδόσεις εντυπωσιακές και μόνα ψεγάδια το κούμπωμα του επιλογέα και η θέση οδήγησης για κάποιους σωματότυπους. Η τιμή είναι premium, όμως τελικά, premium είναι και το όλο πακέτο, αφού το Peugeot 308 GTi έχει κάτι το ιδιαίτερο και απολαυστικό.
Παιδιά όταν αγοράζεις τέτοια πιστόλια το τελευταίο πράγμα που σ ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση ,ε δεν τα αγοράζεις για να πηγαίνεις σαν γιαγιακα, τόσα άλογα είναι αυτά
Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά,από οδηγική συμπεριφορά ο Γάλλος για ακόμη μια φορά δεν αφήνει καμία αμφιβολία και καταιγιστικές επιδόσεις για 1.6 μοτέρ...Το μόνο κακό που η πίεση του τούρμπο είναι υψηλή (μακάρι να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας) καθώς και η ελληνικοί φόροι που μοιραία πάνε τη τιμή του πολύ ψηλά από το συνηθισμένο μπάτζετ του ανταγωνισμού (περί της 30-32.000€)... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά!!!
Παιδιά όταν αγοράζεις τέτοια πιστόλια το τελευταίο πράγμα που σ ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση ,ε δεν τα αγοράζεις για να πηγαίνεις σαν γιαγιακα, τόσα άλογα είναι αυτά
Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά,από οδηγική συμπεριφορά ο Γάλλος για ακόμη μια φορά δεν αφήνει καμία αμφιβολία και καταιγιστικές επιδόσεις για 1.6 μοτέρ...Το μόνο κακό που η πίεση του τούρμπο είναι υψηλή (μακάρι να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας) καθώς και η ελληνικοί φόροι που μοιραία πάνε τη τιμή του πολύ ψηλά από το συνηθισμένο μπάτζετ του ανταγωνισμού (περί της 30-32.000€)... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά!!!