Αυτό το λιοντάρι έχει άγριες διαθέσεις και πρέπει να το φοβάσαι, γιατί ο κινητήρας του βρυχάται σαν να επιβάλλεται στην αγέλη, ενώ όταν σε πάρει στο κυνήγι ορμάει τόσο γρήγορα και απειλητικά που δύσκολα θα ξεφύγεις από τα «δόντια» του.
What is new
- 1,6 THP με 272 άλογα
- Από 42.000 ευρώ
- Με torsen διαφορικό
- Το πιο σπορ 308
«Μπορεί να χωρέσει στις σελίδες αυτής της έκδοσης με premium προσανατολισμό ένα μοντέλο που για κάποιους είναι… mainstream;». Αυτή ήταν η αρχική μας απορία όταν ήρθε στο γκαράζ το ανανεωμένο Peugeot 308 GTI των 272 ίππων όμως τελικά, μετά την δοκιμαστική οδήγησή του, αλλά και την εξέταση των υπολοίπων παραμέτρων καταλήξαμε πως ναι… μπορεί!
Αρχικά το γαλλικό GTi έχει ένα βαθμό αποκλειστικότητας, αφού δεν το συναντάς συχνά, αφετέρου έχει δεχθεί την φροντίδα του τμήματος της Peugeot Sport και άρα έχει τεχνολογίες που επίσης δεν συναντάς σε καθημερινά αυτοκίνητα (βλ. για παράδειγμα το μπλοκέ διαφορικό), φυσικά η τιμή του δεν είναι mainstream (42.000 ευρώ κοστίζει χωρίς έκπτωση…), ιδιαίτερα απολαυστική είναι η οδική του συμπεριφορά, ενώ τέλος και στο εσωτερικό του δείχνει ότι πρόκειται για μια πάρα πολύ ποιοτική κατασκευή. Με βάση λοιπόν αυτά, ας το δούμε πιο αναλυτικά.
Παιδιά όταν αγοράζεις τέτοια πιστόλια το τελευταίο πράγμα που σ ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση ,ε δεν τα αγοράζεις για να πηγαίνεις σαν γιαγιακα, τόσα άλογα είναι αυτά
Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά,από οδηγική συμπεριφορά ο Γάλλος για ακόμη μια φορά δεν αφήνει καμία αμφιβολία και καταιγιστικές επιδόσεις για 1.6 μοτέρ...Το μόνο κακό που η πίεση του τούρμπο είναι υψηλή (μακάρι να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας) καθώς και η ελληνικοί φόροι που μοιραία πάνε τη τιμή του πολύ ψηλά από το συνηθισμένο μπάτζετ του ανταγωνισμού (περί της 30-32.000€)... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά!!!
Παιδιά όταν αγοράζεις τέτοια πιστόλια το τελευταίο πράγμα που σ ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση ,ε δεν τα αγοράζεις για να πηγαίνεις σαν γιαγιακα, τόσα άλογα είναι αυτά
Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά,από οδηγική συμπεριφορά ο Γάλλος για ακόμη μια φορά δεν αφήνει καμία αμφιβολία και καταιγιστικές επιδόσεις για 1.6 μοτέρ...Το μόνο κακό που η πίεση του τούρμπο είναι υψηλή (μακάρι να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας) καθώς και η ελληνικοί φόροι που μοιραία πάνε τη τιμή του πολύ ψηλά από το συνηθισμένο μπάτζετ του ανταγωνισμού (περί της 30-32.000€)... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά!!!