Ναι, η αφορμή για τη δοκιμή του μοντέλου ήταν οι αισθητικές αλλαγές της ανανεωμένης έκδοσης (κόκκινη ρίγα χαμηλά στον προφυλακτήρα, ανασχεδιασμένα φανάρια και αεραγωγοί, μαύρη γρίλια στην μάσκα) όμως για τα πραγματικά αίτια θα πρέπει να ανατρέξετε κάτω από το καπό. Εκεί βρίσκεται μια… μοτερούκλα που αφήνει όλα τα άλλα να περάσουν στο περιθώριο.
Μόλις 1.600 κυβικά, δηλαδή 400 κ.εκ. λιγότερα από το συνήθη ανταγωνισμό, όμως αποδίδει 272 άλογα όντας έτσι ο ισχυρότερος 1.600άρης κινητήρας αυτή τη στιγμή, με ειδική ισχύ 170 PS/λτ.. Φυσικά διαθέτει high-tech «σωθικά» και συστήματα λίπανσης/ψύξης (σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια Mahle, ατσάλινη πολλαπλή εξαγωγής, διπλό κύκλωμα λίπανσης, ενισχυμένες μπιέλες κτλ.), ενώ οι επιδόσεις του είναι εντυπωσιακές!
Σε 6,2 δευτερόλεπτα η βελόνα του κοντέρ θα ακουμπήσει τα 100 χλμ./ώρα, η τελική ταχύτητα θα σταματήσει στα 250 χλμ./ώρα και μάλιστα με έναν τρόπο που δεν θα το πιστεύεις… Βυθίζεις το γκάζι, ένα πολύ μικρό lag υπάρχει στις χαμηλές στροφές, όμως άπαξ και πιάσεις τις 2.000 σ.α.λ. τότε το μοτέρ σεληνιάζεται, και εσύ βέβαια μαζί του. Οι στροφές ανεβαίνουν πολύ γρήγορα μέχρι τις 6.500 σ.α.λ., το ίδιο και η ταχύτητα, η πλάτη σου κολλάει στα αναπαυτικά μπάκετ καθίσματα και η αδρεναλίνη έχει χτυπήσει κόκκινο.
Λέτε να οφείλεται αυτό στο καντράν που από λευκό έγινε κόκκινο όταν πατήσαμε το sport button; Ίσως. Το σίγουρο πάντως είναι πως στην επιλογή Sport η απόκριση του κινητήρα είναι αμεσότερη (όχι όμως «ακαριαία» στο πάτα-άσε), το ίδιο και το τιμόνι, ενώ αυτό που σου κάνει μεγαλύτερη αίσθηση είναι ο ήχος. Τεχνητός μεν, αλλά ευήκοος, θυμίζει τον μπάσο ενός V, ενώ το σκάσιμο από την εξάτμιση στις αλλαγές στον κόφτη (σ.σ. και αυτή είναι εξολοκλήρου βελτιωμένη by PS) συμπληρώνει την ηχητική πανδαισία.
Όσο τέλος για την κατανάλωση; Για εκείνους που αυτό έχει σημασία, σημειώστε γύρω στα 9,5 λτ./100 χλμ. σε κανονικές συνθήκες, ελάχιστα πιο κάτω αν καταφέρνεις να είσαι εγκρατής και κοντά στα 20 όταν το στύβεις για τα καλά το μοτέρ… Σε ποιες από τις τρεις τιμές κινηθήκαμε εμείς κυρίως; Η απάντηση ακολουθεί.
Παιδιά όταν αγοράζεις τέτοια πιστόλια το τελευταίο πράγμα που σ ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση ,ε δεν τα αγοράζεις για να πηγαίνεις σαν γιαγιακα, τόσα άλογα είναι αυτά
Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά,από οδηγική συμπεριφορά ο Γάλλος για ακόμη μια φορά δεν αφήνει καμία αμφιβολία και καταιγιστικές επιδόσεις για 1.6 μοτέρ...Το μόνο κακό που η πίεση του τούρμπο είναι υψηλή (μακάρι να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας) καθώς και η ελληνικοί φόροι που μοιραία πάνε τη τιμή του πολύ ψηλά από το συνηθισμένο μπάτζετ του ανταγωνισμού (περί της 30-32.000€)... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά!!!
Παιδιά όταν αγοράζεις τέτοια πιστόλια το τελευταίο πράγμα που σ ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση ,ε δεν τα αγοράζεις για να πηγαίνεις σαν γιαγιακα, τόσα άλογα είναι αυτά
Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά,από οδηγική συμπεριφορά ο Γάλλος για ακόμη μια φορά δεν αφήνει καμία αμφιβολία και καταιγιστικές επιδόσεις για 1.6 μοτέρ...Το μόνο κακό που η πίεση του τούρμπο είναι υψηλή (μακάρι να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας) καθώς και η ελληνικοί φόροι που μοιραία πάνε τη τιμή του πολύ ψηλά από το συνηθισμένο μπάτζετ του ανταγωνισμού (περί της 30-32.000€)... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά!!!