Ο 1,6 λτ. κινητήρας που εφοδιάζει την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του Arona, είναι ο ΤDI των 95 ίππων του ομίλου και όπως και στο Ibiza που γνωρίσαμε πρόσφατα, δεν διακρίνεται σε κάποιον τομέα ιδιαίτερα, αποτελώντας μια εναλλακτική επιλογή σε σχέση με την βενζινοκίνητη έκδοση. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει μια απροθυμία να ανεβάσει στροφές από χαμηλά με αποτέλεσμα σε ελαφρώς ανηφορικά κομμάτια να κομπιάζει αν βρίσκεται κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
Παράλληλα εμφανίζει το σχετικό «κροτάλισμα» των κινητήρων diesel, ωστόσο κάπου εκεί έρχεται το «ξέσπασμα» της ροπής για να σώσει την κατάσταση και προς τις δύο κατευθύνσεις. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση ωστόσο δεν επιφέρει σημαντικά χαμηλές τιμές καταναλώσεων, με μέση τιμή κατανάλωσης τα 6,7 λτ./100 χλμ. Εκεί όμως που η κατανάλωση περιορίζεται σημαντικά είναι σε εκτός πόλης διαδρομές, χαρίζοντας στο Arona τον τίτλο του πιο ικανού μικρού για εκτός πόλης διαδρομές.