Επιβλητικό, πολυτελές, τεχνολογικά προηγμένο και ικανό για άγριες εκτός ασφάλτου καταστάσεις, το νέο VW Touareg έχει όλα τα προσόντα να «κερδίσει» την ελίτ που μπορεί να το αποκτήσει...
What is new
- 3η γενιά Touareg
- Στο πάτωμα των Porsche Cayenne-Audi Q7
- Μεγαλύτερο από πριν, αλλά 106 κιλά ελαφρύτερο
- 3,0 V6 TDI με 286 άλογα
- Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και 4Χ4
- Απίθανη σουίτα τεχνολογίας για άνεση και ασφάλεια
- Με 84.000 ευρώ
Με το «βάρος» μιας ιστορίας 16 ετών, 2 γενεών και 1.000.000 πωλήσεων σε όλο τον κόσμο (3.000 μόνο στην Ελλάδα!), το νέο VW Touareg έρχεται για να ανεβάσει ψηλότερα τον πήχη σε μια κατηγορία στην οποία ήταν πρωτοστάτης, αυτής των μεγάλων πολυτελών SUV. Σίγουρα αγοραστικά αφορά ένα μικρό, ελίτ, μέρος της ελληνικής κοινωνίας -ειδικά στην παρούσα δεδομένη οικονομική συγκυρία- ωστόσο αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την «μετοχή» του μεγάλου SUV, που έχει με το καλημέρα υψηλή αξία στο σχετικό χρηματιστήριο της πολυτελούς κατηγορίας. Το νέο Touareg, όπως και οι προηγούμενες γενιές του, βασίζεται στο πάτωμα MLB του ομίλου, όπως άλλωστε και τα νέα Αudi Q7/Porsche Cayenne, όμως τώρα διαθέτει και δικά του αυτόνομα στοιχεία που το βγάζουν από τον ρόλο του πιο «προσιτού» συγγενή και του προσδίδουν την αίγλη που απαιτεί η συγκεκριμένη κατηγορία.
Δυναμικό και επιβλητικό
Πιο μοντέρνα και πολύ πιο ενδιαφέρουσα από ποτέ είναι η σχεδίαση του Touareg, η οποία μπορεί να μην παίρνει ρίσκο εκφράζει ωστόσο τη δυναμική όσο και την πολυτελή υπόσταση του μεγάλου SUV της VW. H ιδιαίτερα μεγάλη χρωμιωμένη γρίλια σαφώς και θυμίζει Arteon, η ουσία όμως έχει να κάνει με την ενσωμάτωση σε αυτή των νέων φώτων ΙQ Light LED Matrix (έξτρα), τα οποία διαθέτουν 128 LED έκαστο και υπόσχονται όχι απλά να κάνουν τη νύχτα μέρα, αλλά και προσαρμογή στις οδηγικές συνθήκες, ακόμη και αυτόματο σινιάλο σε συνεργασία με το high-tech νέο σύστημα νυχτερινής όρασης, το οποίο αναγνωρίζει πεζούς και ζώα! Στο πλαϊνό μέρος, ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές του αμαξώματος με σαφείς επιρροές και αυτές από το πιο εντυπωσιακό αισθητικά μοντέλο της φίρμας, το Arteon, ενώ στο πίσω μέρος τις εντυπώσεις κερδίζουν τα «αιχμηρά» φώτα και το μεγάλο σπόιλερ της οροφής.
More is more…
Ρίσκο στη σχεδίαση δεν έχει πάρει το Touareg, ωστόσο η νέα γραμμή καταφέρνει να κρύψει τις μεγαλύτερες από ποτέ διαστάσεις του. Με μήκος 4.870 χλστ., το Touareg είναι 70 χλστ. μακρύτερο από πριν με μεταξόνιο 2.894 χλστ. (+1 χλστ.), ενώ είναι και 23 χλστ. φαρδύτερο. Το βάρος του ωστόσο είναι 106 κιλά λιγότερο και με 1.995 κιλά καταφέρνει να μείνει κάτω από τους 2 τόνους. Το μπόλικο αλουμίνιο και ο χάλυβας υψηλής αντοχής έπιασαν τόπο...
Ε ρε και ναχαμε το χρήμα λέει ναχαμε…
Το λανσάρισμα του νέου VW Touareg στη χώρα μας ξεκίνησε με την diesel έκδοση 3,0 V6 TDI των 286 ίππων, η οποία προσφέρει στάνταρ το Ιnnovision Cockpit με οθόνη 15 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων, LED φώτα, τροχούς 19 ιντσών, καθώς και πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και άνεσης. Η τιμή είναι 84.000 ευρώ. Πιο… προσιτή επιλογή στις 77.000 ευρώ θα είναι η έκδοση με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με 231 άλογα (ίδιος εξοπλισμός, αλλά τροχοί 18 ιντσών). Από το Φεβρουάριο του 2019 θα διατεθεί η έκδοση βενζίνης με 3,0 V6 TSI κινητήρα 340 ίππων, καθώς και η κορυφαία έκδοση 4,0 V8 TDI με 421 άλογα, χωρίς ακόμη να μπορούν να προσδιοριστούν οι τιμές.
ΡΕ ... ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ- ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ... ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, ΚΟΦΤΟ ΑΦΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ, ΑΣΧΕΤΕ Ε ΑΣΧΕΤΕ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΡΕ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΞΕΡΟΛΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ... ...........................ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ............ΒΛΑΚΑ.
Ατολμο σχεδιαστικα και απλως ιδιο με την προηγουμενη γενια σε βαθμο που το βαριεσαι οταν το βλεπεις γιατι δεν εχει τιποτα να προτεινει σοβαρο σαν εικονα.
Διανθισμενο με πολυτελεια και ποιοτητα οπως πρεπει γιατι εχει να χτυπησει ανταγωνιστες με βαρια ονοματα στον χωρο των premium που διπλα τους σαφως δειχνει λιγο γιατι ειναι vw-αυτοκινητο του λαου-και αυτο ειναι ρεσινια που θα το κυνηγα παντα οσο και αν το σπρωχνουν διαφοροι και ποτε δεν θα τους φτασει...mercedes-bmw-lexus-infiniti-acura-alfa romeo-jaguar...αλλα μεχρι εκει γιατι το συνολο δεν συγκινει.....πολλα λεφτα για vw...παρα πολλα!!
Δεν κου λες ρε εξυπνε ελληναρα L_IROC....ησουν και εσυ στα συλλαλλητηρια της θεσ/νικης ντυμενος μακεδονομαχος η παυλος μελας διπλα στην ελενη λουκα?
Γιατι για τοσο μα τοσο φελλο σε κοβω.....αγραμματο ζωντανο που θα τολμησεις να αρθρωσεις κουβεντα κιολας για την γνωμη των αλλων με της ηλιθιοτητες που βγαζει το στομα σου....φυτοπλαγκτον!!
ΡΕ ... ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ- ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ... ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, ΚΟΦΤΟ ΑΦΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ, ΑΣΧΕΤΕ Ε ΑΣΧΕΤΕ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΡΕ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΞΕΡΟΛΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ... ...........................ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ............ΒΛΑΚΑ.
Ατολμο σχεδιαστικα και απλως ιδιο με την προηγουμενη γενια σε βαθμο που το βαριεσαι οταν το βλεπεις γιατι δεν εχει τιποτα να προτεινει σοβαρο σαν εικονα. Διανθισμενο με πολυτελεια και ποιοτητα οπως πρεπει γιατι εχει να χτυπησει ανταγωνιστες με βαρια ονοματα στον χωρο των premium που διπλα τους σαφως δειχνει λιγο γιατι ειναι vw-αυτοκινητο του λαου-και αυτο ειναι ρεσινια που θα το κυνηγα παντα οσο και αν το σπρωχνουν διαφοροι και ποτε δεν θα τους φτασει...mercedes-bmw-lexus-infiniti-acura-alfa romeo-jaguar...αλλα μεχρι εκει γιατι το συνολο δεν συγκινει.....πολλα λεφτα για vw...παρα πολλα!!
Δεν κου λες ρε εξυπνε ελληναρα L_IROC....ησουν και εσυ στα συλλαλλητηρια της θεσ/νικης ντυμενος μακεδονομαχος η παυλος μελας διπλα στην ελενη λουκα? Γιατι για τοσο μα τοσο φελλο σε κοβω.....αγραμματο ζωντανο που θα τολμησεις να αρθρωσεις κουβεντα κιολας για την γνωμη των αλλων με της ηλιθιοτητες που βγαζει το στομα σου....φυτοπλαγκτον!!
To eida prosfata sta Tirana sti Porsche Albania.Aytokinitara.O peireotis prepi na pai ston oftalmigiatro.Tyxeros pios tha to agorazei.
Τρομερό αμάξι για λίγους. Δε θέλω όμως καν να σκεφτώ πόσο θα κοστίζει τυχόν αλλαγή καδένας ή κανά mechatronic ή έστω κανάς γρύλος παραθύρου! Άουτς!