Η ποιότητα κύλισης του Touareg σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό, ακόμη και στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής που ήταν εφοδιασμένο με τροχούς 21 ιντσών. Η (έξτρα) αερανάρτηση κάνει θαύματα χαμηλώνοντας 15 χλστ. πάνω από 120 χλμ./ώρα για καλύτερη αεροδυναμική (οι μετρήσεις μας έδειξαν κάποια από τα χαμηλότερα νούμερα ανεξαρτήτως κατηγορίας) και σε συνδυασμό με την απίστευτη ηχομόνωση το ταξίδι είναι απολαυστικό κάτι πολύ σημαντικό για τους απαιτητικούς αγοραστές της κατηγορίας. Και αν νομίζει κανείς πως μιλάμε για ένα δυσκίνητο δεινόσαυρο κάνει μεγάλο λάθος. Ειδικά με την έξτρα ενεργή τετραδιεύθυνση (μέχρι 37 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς και πάνω από αυτή την ταχύτητα μαζί τους) ο χειρισμός είναι πανεύκολος θυμίζοντας ψηλό Golf, η δε ευελιξία είναι ανάλογη με κύκλο στροφής 11,1 μ. (12,1 χωρίς τετραδιεύθυνση). Η ουσία είναι πως χάρη και στα πολλά προγράμματα λειτουργίας, το Touareg προσαρμόζεται ιδανικά σε κάθε δρόμο και σε κάθε απαίτηση του οδηγού, επιδεικνύοντας σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, ενώ παρά τον όγκο και το βάρος του εμπνέει ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το ακριβές και άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Ακόμη και στην Comfort ρύθμιση, το Touareg στρίβει με απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης, κρύβοντας τον όγκο και το βάρος του και εμφανίζοντας ανάξια λόγου κλίση. Η σπουδαία οδική συμπεριφορά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις έξτρα ηλεκτρομηχανικές αντιστρεπτικές, που αντιδρούν αστραπιαία χάρη στο 48V ηλεκτρικό κύκλωμα με το οποίο λειτουργούν. Αξιομνημόνευτα και τα φρένα, που όχι μόνο φρενάρουν δυναμικά (100-0 χλμ./ώρα σε 38,5 μέτρα), αλλά και αντέχουν παρά το βάρος τον 2 τόνων.
Το τέρας αμάν
Η μόνιμη τετρακίνηση, η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και του πίσω διαφορικού, τα 230 χλστ. από το έδαφος, τα 6 προγράμματα λειτουργίας για εντός δρόμου (Eco, Comfort, Normal, Sport, Snow και Individual) και τα άλλα 4 για εκτός δρόμου χρήση (Off-road auto, Sand, Gravel, Off-road Expert) και το έξτρα πακέτο off road (ενισχυμένη προστασία στην κοιλιά, ποδιές, ειδική λειτουργία ανάρτησης) καθιστούν το Touareg ένα πραγματικό... τέρας εκτός δρόμου. Με την αερανάρτηση να αυξομειώνει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος μέχρι και στα 300 χλστ. (στη θέση Οff-road Εxpert) το Touareg και μέσω των μεγάλων γωνιών προσέγγισης, ράμπας και φυγής, είναι ικανό για κίνηση σε μέρη, που ο ιδιοκτήτης, ούτε που θα σκεφτεί να πάει.
ΡΕ ... ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ- ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ... ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, ΚΟΦΤΟ ΑΦΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ, ΑΣΧΕΤΕ Ε ΑΣΧΕΤΕ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΡΕ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΞΕΡΟΛΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ... ...........................ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ............ΒΛΑΚΑ.
Ατολμο σχεδιαστικα και απλως ιδιο με την προηγουμενη γενια σε βαθμο που το βαριεσαι οταν το βλεπεις γιατι δεν εχει τιποτα να προτεινει σοβαρο σαν εικονα.
Διανθισμενο με πολυτελεια και ποιοτητα οπως πρεπει γιατι εχει να χτυπησει ανταγωνιστες με βαρια ονοματα στον χωρο των premium που διπλα τους σαφως δειχνει λιγο γιατι ειναι vw-αυτοκινητο του λαου-και αυτο ειναι ρεσινια που θα το κυνηγα παντα οσο και αν το σπρωχνουν διαφοροι και ποτε δεν θα τους φτασει...mercedes-bmw-lexus-infiniti-acura-alfa romeo-jaguar...αλλα μεχρι εκει γιατι το συνολο δεν συγκινει.....πολλα λεφτα για vw...παρα πολλα!!
Δεν κου λες ρε εξυπνε ελληναρα L_IROC....ησουν και εσυ στα συλλαλλητηρια της θεσ/νικης ντυμενος μακεδονομαχος η παυλος μελας διπλα στην ελενη λουκα?
Γιατι για τοσο μα τοσο φελλο σε κοβω.....αγραμματο ζωντανο που θα τολμησεις να αρθρωσεις κουβεντα κιολας για την γνωμη των αλλων με της ηλιθιοτητες που βγαζει το στομα σου....φυτοπλαγκτον!!
ΡΕ ... ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ- ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ... ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, ΚΟΦΤΟ ΑΦΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ, ΑΣΧΕΤΕ Ε ΑΣΧΕΤΕ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΡΕ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΞΕΡΟΛΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ... ...........................ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ............ΒΛΑΚΑ.
Ατολμο σχεδιαστικα και απλως ιδιο με την προηγουμενη γενια σε βαθμο που το βαριεσαι οταν το βλεπεις γιατι δεν εχει τιποτα να προτεινει σοβαρο σαν εικονα. Διανθισμενο με πολυτελεια και ποιοτητα οπως πρεπει γιατι εχει να χτυπησει ανταγωνιστες με βαρια ονοματα στον χωρο των premium που διπλα τους σαφως δειχνει λιγο γιατι ειναι vw-αυτοκινητο του λαου-και αυτο ειναι ρεσινια που θα το κυνηγα παντα οσο και αν το σπρωχνουν διαφοροι και ποτε δεν θα τους φτασει...mercedes-bmw-lexus-infiniti-acura-alfa romeo-jaguar...αλλα μεχρι εκει γιατι το συνολο δεν συγκινει.....πολλα λεφτα για vw...παρα πολλα!!
Δεν κου λες ρε εξυπνε ελληναρα L_IROC....ησουν και εσυ στα συλλαλλητηρια της θεσ/νικης ντυμενος μακεδονομαχος η παυλος μελας διπλα στην ελενη λουκα? Γιατι για τοσο μα τοσο φελλο σε κοβω.....αγραμματο ζωντανο που θα τολμησεις να αρθρωσεις κουβεντα κιολας για την γνωμη των αλλων με της ηλιθιοτητες που βγαζει το στομα σου....φυτοπλαγκτον!!
To eida prosfata sta Tirana sti Porsche Albania.Aytokinitara.O peireotis prepi na pai ston oftalmigiatro.Tyxeros pios tha to agorazei.
Τρομερό αμάξι για λίγους. Δε θέλω όμως καν να σκεφτώ πόσο θα κοστίζει τυχόν αλλαγή καδένας ή κανά mechatronic ή έστω κανάς γρύλος παραθύρου! Άουτς!