Ο 1.000άρης DIG-T κινητήρας του Nissan Juke αποδίδει πλέον 114 ίππους και είναι πιο «καθαρός» και πολιτισμένος, ενώ σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, συνθέτει ένα μοντέλο ευχάριστο στο δρόμο και ακόμα πιο εύκολο στην καθημερινότητα.
Το Nissan Juke των 114 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει κορυφαία απόδοση στα φρένα και ξεχωρίζει τόσο αισθητικά, όσο και οδηγικά. Από την άλλη βέβαια έχει το πιο στενό πίσω κάθισμα στην κατηγορία. Εσύ θα προτιμούσες το Juke ή το ευρύχωρο και άνετο, αλλά όχι σπορτίφ Citroen C3 Aircross;
Το Nissan Juke βρίσκεται στην αγορά εδώ και δύο χρόνια με τη Nissan εδώ και λίγους μήνες να έχει διαφοροποιήσει τη χαρτογράφηση του 1,0 λτ. κινητήρα του, ο οποίος πλέον αποδίδει 114 ίππους (από 117), αποκτώντας παράλληλα πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά και πιο οικονομική λειτουργία. Το εν λόγω μοτέρ το έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν με χειροκίνητο κιβώτιο, συνεπώς στις παρακάτω γραμμές θα διαβάσετε για το συνδυασμό του με το DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της Nissan. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός προσφέρεται από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού, το Acenta, με κόστος 26.400 ευρώ. Στο συγκεκριμένο επίπεδο ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος, με όλα τα απαραίτητα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, 8άρα οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας μεταξύ άλλων.