Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai με τον 1.200άρη DiG-T βενζινοκινητήρα, που πλέον αποδίδει 135 ίππους, μετά την προσθήκη του βελτιωτικού κιτ.
Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,2 DiG-T 135 PS
43.211 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2017)
Το «πακέτο» είναι δελεαστικό. Όχι μόνο από πλευράς τιμής, αλλά γιατί αφορά και τους ήδη κατόχους του βενζινοκίνητου Nissan Qashqai, γίνεται από εξειδικευμένους τεχνικούς και καλύπτεται από σχετική εγγύηση καλής λειτουργίας. Πόσο καλύτερο είναι σε επιδόσεις και τι γίνεται με την κατανάλωση;
Λαμβάνοντας υπόψη δύο παράγοντες, ο πρώτος ότι οι βενζινοκίνητες εκδόσεις αποκτούν σιγά σιγά ολοένα και μεγαλύτερη ορμή απέναντι στους diesel, ο δεύτερος ότι ο 1,2 DiG-T του γκρουπ Renault-Nissan διατίθεται σε άλλα μοντέλα με 120 και 130 άλογα, το πακέτο που δοκιμάζουμε κάτω από το καπό του Nissan Qashqai φαίνεται εκ πρώτης όψεως πολύ ενδιαφέρον. Σημειώστε, επίσης, πως αυτήν την περίοδο το Nissan Qashqai συνοδεύεται από μια δελεαστική εμπορική πολιτική από την πλευρά της ελληνικής αντιπροσωπείας η οποία ρίχνει την τιμή εκκίνησης στα 18.990 ευρώ και ότι η τιμή του εν λόγω κιτ αναβάθμισης ανέρχεται στα 500 ευρώ, και το γλυκό… έδεσε.
Πού – Πώς – Εγγύηση;
Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η τιμή του παράλληλου εγκεφάλου που δίνει στον 1,2 DiG-T βενζινοκινητήρα των 115 ίππων 20 ακόμη άλογα ανέρχεται στα 500 ευρώ. Το κόστος της τοποθέτησης είναι μικρό (περίπου στα 50 ευρώ), ενώ γίνεται στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Nissan. Αυτό αφενός γιατί οι τεχνικοί της Nissan έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία, αφετέρου γιατί σε αυτήν την περίπτωση το πακέτο αναβάθμισης συνοδεύεται από εγγύηση καλής λειτουργίας.
Η όλη διαδικασία διαρκεί λιγότερο από μία ώρα, σημειώστε πως μπορεί να συνδυαστεί μόνο με τις χειροκίνητες εκδόσεις του 1,2 βενζινοκινητήρα, ενώ -και αυτό είναι σημαντικό- δεν αφορά μόνο τους υποψήφιους αγοραστές, αλλά και τους τωρινούς ιδιοκτήτες του μοντέλου. Και μάλιστα, όχι μόνο του Nissan Qashqai, αλλά και των
Δυστυχώς και εγώ συμφωνώ με τους παραπάνω. Η Nissan πλέον βγάζει όμορφα και δυνατά αυτοκίνητα, αλλά η αξιοπιστία τους έχει πάει περίπατο. Και μαζί και οι σχετικά χαμηλές τιμές ανταλλακτικών.... Έχω και εγώ ένα Qashqai και μου έχει αλλάξει τα φώτα στις βλάβες στα ηλεκτρονικά του.... Πλέον από Ιαπωνία μεριά, μάλλον μόνο toyota η mazda.
Ο πιο αξιος πρεσβευτης της NISSAN μετα την ALMERA και PRIMERA (προ 2000 )εποχη!Το μονο που πρεπει να κανει απο εδω και στο εξης ,κατα τη γνωμη μου,ειναι να στριψει πιο ανατολικα,πιο γιαπωνεζικα δηλαδη!Καλες κινησεις με MICRA PULSAR QASHQAI,αλλα εμεις αλλη NISSAN αγαπησαμε!
Δυστυχώς και εγώ συμφωνώ με τους παραπάνω. Η Nissan πλέον βγάζει όμορφα και δυνατά αυτοκίνητα, αλλά η αξιοπιστία τους έχει πάει περίπατο. Και μαζί και οι σχετικά χαμηλές τιμές ανταλλακτικών.... Έχω και εγώ ένα Qashqai και μου έχει αλλάξει τα φώτα στις βλάβες στα ηλεκτρονικά του.... Πλέον από Ιαπωνία μεριά, μάλλον μόνο toyota η mazda.
Ο πιο αξιος πρεσβευτης της NISSAN μετα την ALMERA και PRIMERA (προ 2000 )εποχη!Το μονο που πρεπει να κανει απο εδω και στο εξης ,κατα τη γνωμη μου,ειναι να στριψει πιο ανατολικα,πιο γιαπωνεζικα δηλαδη!Καλες κινησεις με MICRA PULSAR QASHQAI,αλλα εμεις αλλη NISSAN αγαπησαμε!
Εχει απολυτο δικιο ο φιλος τα τελευταια χρονια το μονο πραγμα που θυμιζει ιαπωνα ειναι το ονομα διοτι ολα τα αλλα ειναι δωσμενα απο τους γαλλους.
Qashqai 2008 με 90000 χλμ οι βλάβες που έβγαλε σπιραλ τιμονιού .... Autotriti τον πίνακα με τις επιδόσεις δε βρίσκω στο συγκεκριμένο άρθρο