Βάζουμε στο μικροσκόπιο το Opel Astra με τον 1.600άρη BiTurbo diesel κινητήρα απόδοσης 160 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο το ισχυρότερο μικρομεσαίο diesel της αγοράς;
Δοκιμή: Opel Astra με 160PS
102.712 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2017)
Το Opel Astra της δοκιμής είναι το δεύτερο ισχυρότερο μικρομεσαίο 1.600άρι diesel στην αγορά. Με 160 άλογα και πολύ καλό εξοπλισμό αποτελεί μια δελεαστική επιλογή σε όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από ένα diesel οικογενειακό.
Τις καλύτερες εντυπώσεις αφήνει η έκδοση των 160 ίππων, τόσο όσον αφορά την προσφερόμενη άνεση, όσο και αναφορικά με τη συμπεριφορά του πίσω μέρους. Το τιμόνι θα μπορούσε να έχει καλύτερη πληροφόρηση.
Το Opel Astra της δοκιμής είναι το δεύτερο ισχυρότερο 1.600άρι diesel μικρομεσαίο που κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή, και όσο να ναι αυτό από μόνο του ανεβάζει ασυναίσθητα πολύ τις απαιτήσεις μας. Γιατί μαζί με την οικονομία καυσίμου ως diesel, αναζητάμε την εκρηκτικότητα που έχουμε λησμονήσει τον τελευταίο καιρό και βρίσκουμε μόνο σε βενζινοκίνητα turbo μοτέρ αντίστοιχης ή παραπάνω ιπποδύναμης. Παράλληλα, έχουμε στο νου μας την εξαιρετική έκδοση των 136 ίππων που καλύπτει τις ανάγκες του μεγαλύτερου μέρους του αγοραστικού κοινού, και έτσι η εξίσωση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη. Θα προσπαθήσουμε να την λύσουμε αναλύοντας το τι παραπάνω προσφέρει η εν λόγω έκδοση.
Από 25.800 ευρώ
Το Opel Astra 1,6 CDTI BiTurbo διατίθεται σε μία μόνο εξοπλιστική έκδοση, την Innovation, και κοστίζει 25.800 ευρώ. Χωρίς πολλά λόγια, αυτή είναι υπερπλήρης και δεν της λείπει τίποτα. Ενδεικτικό είναι πως στον προαιρετικό εξοπλισμό (σ.σ. ο οποίος υπάγεται στη φιλοσοφία της Opel να εκδημοκρατικοποιήσει premium στοιχεία) ανήκουν ελάχιστα πράγματα, όπως τα φώτα Intellilux και τα καθίσματα που σου κάνουν μασάζ. Σε σχέση με την αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση των 136 ίππων κοστίζει 1.300 επιπλέον, ενώ με την βενζινοκίνητη των 150 ίππων 1.800 ευρώ. Αυτές οι δύο εκδόσεις, μάλιστα, διατίθενται και στην έκδοση Dynamic όντας αισθητά φθηνότερες κάτι που δεν οφείλεται στον εξοπλισμό, αλλά στο «σκαλί» που κάνει ο τρόπος υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης. Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Επειδή, όπως είπαμε στην αρχή, η σύγκριση γίνεται και αναπόφευκτα, και ασυναίσθητα… Συνολικά πάντως, ως τιμή είναι δελεαστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Αυτη ειναι η τριτη προσπαθεια να περαστει το σχολιο μου αλλα που....Ο ισχυροτερος diesel κυριοι σε αυτα τα κυβικα ειναι ο 1.6 dci με τα 165 αλογα και 38 κιλα ροπης του megane! Να τα ψαχνεται καλητερα και να μην κοβεται τα σχολια μου επειδη κανατε λαθος...
Ας μας πει ο φίλος ποιο αμάξι με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω, τόσα άλογα κι εξοπλισμό υπάρχει, να πάμε να το πάρουμε. Εξαιρετική και η λύση της Renault αλλά άλλο επίπεδο τιμής και άλλο κοινό έχει στα 34 χιλιάρικα. Το astra αυτή τη στιγμή είναι ό,τι πιο τίμιο μαζί με το megane στην κατηγορία για μοτέρ πετρέλαιο 1.6 κατά τη γνώμη μου.
3,5 χρόνια μαζί.Μικροπραγματα που αν δεν υπηρχαν το ελεγα εξαιρετικό. Κινητηρας διαμάντι, εξαιρετικο στησιμο με ημιακαμπτο που κάποιοι λοιδορουν, αριστο τιμονι, χωροι, αριστη ποιότητα υλικων αλλα φαουλ στην συναρμογή. Εκει δεν το προσεξαν παροτι η opel διαχρονικα εχει αριστες καμπινες. Χαζοτριγμοι υπαρχουν αλλα χαλάλι. Συνεχίζουμε... Fun to drive!!
26χιλ για αυτό;;; και με ημιακαμπτο πίσω; κορόιδα είναι...
Αυτη ειναι η τριτη προσπαθεια να περαστει το σχολιο μου αλλα που....Ο ισχυροτερος diesel κυριοι σε αυτα τα κυβικα ειναι ο 1.6 dci με τα 165 αλογα και 38 κιλα ροπης του megane! Να τα ψαχνεται καλητερα και να μην κοβεται τα σχολια μου επειδη κανατε λαθος...
Ας μας πει ο φίλος ποιο αμάξι με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω, τόσα άλογα κι εξοπλισμό υπάρχει, να πάμε να το πάρουμε. Εξαιρετική και η λύση της Renault αλλά άλλο επίπεδο τιμής και άλλο κοινό έχει στα 34 χιλιάρικα. Το astra αυτή τη στιγμή είναι ό,τι πιο τίμιο μαζί με το megane στην κατηγορία για μοτέρ πετρέλαιο 1.6 κατά τη γνώμη μου.
3,5 χρόνια μαζί.Μικροπραγματα που αν δεν υπηρχαν το ελεγα εξαιρετικό. Κινητηρας διαμάντι, εξαιρετικο στησιμο με ημιακαμπτο που κάποιοι λοιδορουν, αριστο τιμονι, χωροι, αριστη ποιότητα υλικων αλλα φαουλ στην συναρμογή. Εκει δεν το προσεξαν παροτι η opel διαχρονικα εχει αριστες καμπινες. Χαζοτριγμοι υπαρχουν αλλα χαλάλι. Συνεχίζουμε... Fun to drive!!