Στο δρομο: ¶νετο, ευέλικτο, αλλά «τσιμπάει» σε κατανάλωση
18.073 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2019)
Ο 1,5 turbodiesel στο μοντέλο της δοκιμής αποδίδει 130 ίππους και μας είναι γνώριμος από την εφαρμογή του σε άλλα μοντέλα της Opel και του ομίλου Peugeot-Citroen. Δεν κροταλίζει και δεν θορυβεί αισθητά, τραβάει εμφατικά και χάρη στο έξυπνα κλιμακωμένο κιβώτιο με τον «γλυκό» και απόλυτα εργονομικά τοποθετημένο επιλογέα, ταιριάζει γάντι και κινεί μια χαρά το Opel Combo Life. Πάντως η κατανάλωση είναι «τσιμπημένη» στα 7,0 λτ./100 χλμ. αποτέλεσμα και της αεροδυναμικής-τσιμεντόλιθου του βαν της Opel. To καλό είναι πως, παρά το ύψος, το νέο Combo Life δεν επηρεάζεται αισθητά από τον πλευρικό άνεμο, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι αξιοπρόσεκτη. Όπως και η προσφερόμενη άνεση άλλωστε. Χάρη και στα φαρδιά μετατρόχια, το Opel Combo Life «πατάει» πειστικά, ενώ κρατάει μια χαρά χωρίς να γέρνει. Εντάξει, το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και πάσχει σε αίσθηση, αλλά «κόβει» μια χαρά και σε τελική ανάλυση αυτό είναι που μετράει με αποτέλεσμα η ευελιξία του Combo Life να ανήκει στα ατού. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι η προσφορά, μαζί με τα όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και του γνωστού συστήματος IntelliGrip (+190 ευρώ) για βελτιστοποίηση της πρόσφυσης σε άμμο, χιόνι, χώμα κτλ…