Εύρωστος αποδεικνύεται ο 1,5 λτ. κινητήρας του Corsa, πετυχαίνοντας καλές επιδόσεις και κρατώντας την κατανάλωση σε φυσιολογικά πλαίσια.
Κινητήρες: Αποδοτικός & οικονομικός
209.566 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2020)
Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής μας θα συναντήσουμε τον 16βάλβιδο αλουμινένιο κινητήρα πετρελαίου 1,5 λτ., o οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων και αποδίδει 102 ίππους με 250 Nm ροπής.
Διαθέτει turbo με σταθερή γεωμετρία, αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής και χρησιμοποιήσει τέσσερις τεχνοτροπίες για τη μείωση των εκπομπών. Παθητική απορρόφηση NOx, ψεκασμό ουρίας, αυτόνομη επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR) και επιλεκτική καταλυτική αναγωγή πάνω στο φίλτρο σωματιδίων.
Η ισχύς του κινητήρα είναι ικανή να κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Corsa, ιδιαίτερα μετά τις 1.750 σ.α.λ. όπου είναι διαθέσιμη η μέγιστη ροπή και μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. χαρίζοντας έτσι ικανοποιητικές επιδόσεις, (ιδιαίτερα για ενδιάμεσες επιταχύνσεις) στο μικρό μοντέλο της Opel. Γενικότερα το μοτέρ είναι εύρωστο και σε συνάρτηση με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος δείχνει γεμάτο σε κάθε σημείο, κάτι που εξυπηρετεί στην οικονομία, καθώς δε χρειάζεται να αναζητάς το γκάζι για την επιτάχυνση, αποφεύγοντας παράλληλα και το κροτάλισμα που προκαλείται, όταν πιέζεται το μοτέρ. Έτσι λοιπόν και χωρίς να είναι μακριές οι σχέσεις του κιβωτίου, η κατανάλωση είναι αρκετά χαμηλή, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μέση τιμή 5,5 λτ./100 χλμ..