4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Corsa GSi δεν είναι σκληροπυρηνικό όσο ένα OPC, αλλά σίγουρα πιο απολαυστικό από τις απλές εκδόσεις.
Δοκιμή: Νέο Opel Corsa GSi με 150 PS
29.676 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2019)
Ένας φίλος από τα παλιά…Η έκδοση GSi επανέρχεται στη γκάμα του Corsa για να αποτελέσει την κορυφαία έκδοσή του λίγο πριν αλλάξει σελίδα με τη νέα γενιά.
Το λογότυπο GSi έχει όνομα βαρύ στην ιστορία της Opel, καθώς πριν ακόμη την εμφάνιση των OPC εκδόσεων (1997) χαρακτήριζε τις γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της εταιρείας. Με την εμφάνιση όμως των OPC μοντέλων άλλαξε θέση στην γκάμα της και αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των καυτών και των καθημερινών μοντέλων της. Εδώ, λοιπόν, δοκιμάζουμε το Corsa GSi, το οποίο δεν είναι σκληροπυρηνικό όσο ένα OPC, αλλά σίγουρα πιο απολαυστικό από τις απλές εκδόσεις. Μάλιστα, ελείψει του OPC είναι και το πιο γρήγορο Corsa αυτή τη στιγμή στη γκάμα. To μοντέλο εφοδιάζεται με ένα 1.400άρη turbo κινητήρα 150 ίππων, διαθέτει σπορτίφ εμφάνιση, ευχάριστη οδική συμπεριφορά, είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε 3θυρο αμάξωμα και κοστίζει 17.480 ευρώ.
Δυναμικό και καλαίσθητο αισθητικά
Εμφανισιακά, η έκδοση GSi του Corsa προβάλλει άμεσα την διαφορετικότητά της, με σπορτίφ αναφορές και στοιχεία που είχαμε δει και στις εκδόσεις OPC του μοντέλου στο παρελθόν. Διαθέτει πιο δυναμικό πρόβολο με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ανανεωμένη γρίλια και πιο μυώδες καπό που έχει και αυτό τον δικό του αεραγωγό. Το «ανήσυχο» αισθητικό προφίλ συμπληρώνεται από τα ανθρακονημάτινα καλύμματα των καθρεπτών, τα πλαϊνά μαρσπιέ και τις 17 (προαιρετικά 18) ιντσών ζάντες, ενώ στο πίσω μέρος, το μάτι μαγνητίζει η μεγάλη αεροτομή που βρίσκεται στην οροφή και στην χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
To μοντέλο εφοδιάζεται με ένα 1.400άρη turbo κινητήρα 150 ίππων, διαθέτει σπορτίφ εμφάνιση & ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Δυναμικό και καλαίσθητο αισθητικά
Εμφανισιακά, η έκδοση GSi του Corsa προβάλλει άμεσα την διαφορετικότητά της, με σπορτίφ αναφορές και στοιχεία που είχαμε δει και στις εκδόσεις OPC του μοντέλου στο παρελθόν. Διαθέτει πιο δυναμικό πρόβολο με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ανανεωμένη γρίλια και πιο μυώδες καπό που έχει και αυτό τον δικό του αεραγωγό. Το «ανήσυχο» αισθητικό προφίλ συμπληρώνεται από τα ανθρακονημάτινα καλύμματα των καθρεπτών, τα πλαϊνά μαρσπιέ και τις 17 (προαιρετικά 18) ιντσών ζάντες, ενώ στο πίσω μέρος, το μάτι μαγνητίζει η μεγάλη αεροτομή που βρίσκεται στην οροφή και στην χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.