ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
9 φωτογραφίες »

Το ανανεωμένο Opel Crossland είναι πιο ευχάριστο οδηγικά μετά τις τροποποιήσεις σε ανάρτηση και τιμόνι, παραμένει όμως και πάλι ιδιαίτερα άνετο.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

72.943 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2021)

Κινητήρας-Κιβώτιο: Με 120  ίππους και 6άρι αυτόματο κιβώτιο

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

H γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Opel Crossland δε διαφέρει παραμένοντας πλούσια και προηγμένη τεχνολογικά ώστε να συνδυάζεται η απόδοση με την οικονομία και τους χαμηλούς εκπεμπόμενους ρύπους. Ο 1,5 λίτρων diesel κινητήρας αποδίδει 110 στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή 120 ίππους στις αντίστοιχες εκδόσεις με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτή της δοκιμής. Στην πράξη, αυτό το μοτέρ διακρίνεται για την υψηλή του ροπή από χαμηλές στροφές (300 Nm/ 1.750) προσφέροντας έτσι θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα σε όλο το διαθέσιμο φάσμα περιστροφής του, ενώ η συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο χαρακτηρίζεται πολιτισμένη. Οι επιδόσεις είναι καλές και ιδιαίτερα αυτές που αφορούν στις επιταχύνσεις εν κινήσει, ενώ η κατανάλωσή του σε πραγματικές μεικτές συνθήκες οδήγησης δεν ξεπερνά τα 6,5 λτ./100 χλμ., καθιστώντας το Crossland έτσι έναν αστικό «χιλιομετροφάγο» με τον συνδυασμό diesel και αυτόματου κιβωτίου.

Στο δρόμο: Πιο σταθερό και ελαφρώς πιο ευχάριστο
Η οδική συμπεριφορά του Opel Crossland και στην ανανεωμένη του εκδοχή εστιάζει πρωτίστως στην παροχή καλών επιπέδων άνεσης στους επιβάτες και την ασφάλεια, κάτι που το καταφέρνει τέλεια. Από κει και πέρα όμως μέσα από κάποιες βελτιώσεις στην ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και στην κολώνα του τιμονιού, η ανανεωμένη του έκδοση έχει αποκτήσει ελαφρώς πιο καλή οδηγική αίσθηση, ενώ στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε ακόμα καλύτερη σταθερότητα και καλύτερη αμεσότητα. Χωρίς λοιπόν να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ ή ευχάριστο, το Crossland κερδίζει τον οδηγό του με την οδική του συμπεριφορά, ενώ σε συνδυασμό για άλλη μια φορά με τον ικανό κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο, καθίσταται ιδιαίτερα ευχάριστο σε όλες τις συνθήκες. Προαιρετικά το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Intelligrip (σ.σ. με πέντε προγράμματα: normal/on-road, snow (χιόνι), mud (λάσπη), sand (άμμος) και ESP off), αναβαθμίζει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Η γνώμη μας 
Το ανανεωμένο Crossland είναι πιο όμορφο και πιο ενδιαφέρον τόσο σε αισθητικό όσο και οδηγικό επίπεδο, ενώ παρά τις βελτιώσεις του σε όλα τα επίπεδα, παραμένει χρηματικά στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο. Πρόκειται για μια  πρακτική πρόταση στην κατηγορία. 

+ Εμφάνιση, πρακτικότητα, χώροι, κινητήρας-επιδόσεις-κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά
- Προηγούμενης γενιάς πλατφόρμα, όχι ιδιαίτερα high-tech διάκοσμος

Ικανός και πολιτισμένος είναι ο συνδυασμός κινητήρα κιβωτίου, χαρίζοντας στο Crossland και έναν ακόμα πιο ευχάριστο χαρακτήρα σε αστικές κυρίως διαδρομές.

Ικανός και πολιτισμένος είναι ο συνδυασμός κινητήρα κιβωτίου, χαρίζοντας στο Crossland και έναν ακόμα πιο ευχάριστο χαρακτήρα σε αστικές κυρίως διαδρομές.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
Fiat