Δοκιμή: Opel Grandland GSe, φουριόζο και οικονομικό
- Plug-in με 300 ίππους και 4κίνηση
- Το κορυφαίο σε γκάζια μοντέλο της Opel
- Καίει 6,0 λτ./100 χλμ., λιγότερο και από Corsa
- Το πιο γρήγορο σε προσπέραση μετά το 3008
Plug-in με 300 ίππους και 4κίνηση
Η Opel επαναφέρει τα GSΕ μοντέλα στην γκάμα της, μόνο που πλέον δεν θα λέγονται GSE «Grand Sport Einspritzung» (Grand Sport Injection στα αγγλικά), αλλά GSe «Grand Sport electric». Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό η αλλαγή αφορά το μικρό γράμμα «e» που δηλώνει την εξηλεκτρισμένη φύση των εκδόσεων αυτών, οι οποίες είναι και οι πιο ισχυρές στη γκάμα της Opel. Η αρχής έγινε με το Astra GSe για να ακολουθήσει το Opel Grandland, τη δοκιμή του οποίου θα διαβάσετε στις παρακάτω γραμμές.
Με αρκετές σπορτίφ πινελιές στη σχεδίαση
Δε χρειάζεται να μιζάρεις για να καταλάβεις πως πρόκειται για την πιο σπορτίφ έκδοση του Grandland, το έχει ήδη δηλώσει -διακριτικά- η εμφάνισή του. Η «Bold & Pure» σχεδίαση του Grandland με το Opel Vizor αναδεικνύεται περαιτέρω με στιλιστικά στοιχεία που αποτελούν την υπογραφή GSe, όπως οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το βραβευμένο πρωτότυπο Manta GSe, τον σπορ πίσω διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και το λογότυπο GSe στην πίσω πόρτα. Αν θέλετε να ξεχωρίσετε ακόμα περισσότερο, υπάρχει και η επιλογή της διχρωμίας με μαύρο καπό. Συνολικά, το Opel Grandland GSe δείχνει σαφώς πιο δυναμικό, αλλά και πιο νεανικό σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις.
Οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών είναι εμπνευσμένες από το βραβευμένο πρωτότυπο Manta GSe.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Ικανοποιεί σε όλους τους τομείς και έχει νέα καθίσματα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Καυτές επιδόσεις χωρίς να… καίει |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Fun για PHEV και άνετο σε ταξίδι |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |