Mόλις 5,5 δλ. αρκούν για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ, με 2,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 3,3 για το 80-120 χλμ./ώρα.
To υβριδικό Plug-in Opel Grandland GSe συνδυάζει έναν 4κύλινδρο 1.600άρη κινητήρα 200 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτός που είναι τοποθετημένος εμπρός έχει απόδοση 110 ίππους και είναι συνδεδεμένος με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ ο δεύτερος που βρίσκεται στον πίσω άξονα, αποδίδει 113 ίππους και αναλαμβάνει να κινεί τους αντίστοιχους τροχούς, μέσω μετατροπέα ροπής και διαφορικού.
Συνδυαστικά το μοντέλο αποδίδει 300 ίππους και 520 Nm ροπής τα οποία βάζουν φωτιά στην άσφαλτο. Μόλις 5,5 δλ. αρκούν για το 0-100 χλμ./ώρα (6,1 δίνει η Opel), ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ, με 2,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 3,3 για το 80-120 χλμ./ώρα.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το 6,0 λτ./100 χλμ. της κατανάλωσης με χρήση και των δύο πηγών σε μικτές συνθήκες, ενώ γενικότερα στην Hybrid επιλογή υπολογίστε 3,5 έως 4,5 λτ./100 χλμ., με την ηλεκτρική αυτονομία να είναι γύρω στα 40 χλμ..