Ο νέος 1.500άρης turbodiesel εφαρμόζει την πιο σύγχρονη τεχνολογία πετρελαιοκινητήρων (16βάλβιδη κεφαλή, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας κτλ., υγρό εξάτμισης AdBlue κτλ.) καταφέρνοντας όχι μόνο να είναι πιο δυνατός από τον 8βάλβιδο 1,6, τον οποίο αντικατέστησε, αλλά καλύτερος συνολικά. Είναι λιγότερο θορυβώδης, δεν κροταλίζει και σε συνδυασμό με το σωστά κλιμακωμένο και με θετικό επιλογέα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο γερμανικό crossover. Oι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές (0-100 σε 10,6 δλ, 60-100 με 4η σε 8,4ΆΆ και 80-120 με 5η σε 12,1ΆΆ) το κυριότερο όμως είναι η χαμηλή κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 6,5 λτ./100 χλμ. Επίσης στις μετρήσεις κατανάλωσης ταξιδιού, που μόνο στο Auto Τρίτη θα βρείτε, με 6,0 λτ./100 χλμ το μοντέλο της δοκιμής έχει 136 χλμ./ώρα. Δεν συγκρίνουμε επιδόσεις και κατανάλωση απέναντι στον προηγούμενο κινητήρα γιατί το μοντέλο, που είχαμε δοκιμάσει διέθετε αυτόματο κιβώτιο και όχι χειροκίνητο, όπως αυτό της δοκιμής.
Ήταν λογικό να δούμε τον εξαιρετικό diesel κινητήρα τη στιγμή που το diesel πέθανε?
Η ορατότητα πίσω δεν είναι σημαντικό πρόβλημα λόγω καμερας