To υβριδικό Plug-in Opel Grandland X συνδυάζει έναν 4κύλινδρο 1,6 λτ. κινητήρα 200 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτός που είναι τοποθετημένος εμπρός έχει απόδοση 110 ίππων και είναι συνδεδεμένος με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ ο δεύτερος που βρίσκεται στον πίσω άξονα, αποδίδει 113 ίππους και αναλαμβάνει να κινεί τους αντίστοιχους τροχούς, μέσω μετατροπέα ροπής και διαφορικού.
Στην πράξη, το Grandland X Hybrid4 αποδίδει συνδυαστικά 300 ίππους και 520 Nm ροπής που όχι μόνο είναι αισθητοί στην πράξη, αλλά θέτουν άλλα δεδομένα στο κομμάτι των επιδόσεων αναλογικά μάλιστα και με τα αυξημένο βάρος του (1.875 κιλά). Mόλις 5,5 δλ. αρκούν για να «πιάσει» τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ το ίδιο εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ, με τον οδηγό να νιώθει πως κάτω από το πόδι του έχει μια αστείρευτη πηγή δύναμης από τις 0 σ.α.λ..
Το ίδιο εντυπωσιακή είναι και η πραγματική μέση τιμής κατανάλωσης, αφού με την ενέργεια που αποθηκεύει στις μπαταρίες των 13,3 kWh του συστήματος, το Grandland X μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 40 χιλιόμετρα. Στην Στην Hybrid επιλογή και με τις μπαταρίες φορτισμένες η κατανάλωση είναι 3,5 έως 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ με τις μπαταρίες άδειες η κατανάλωση φτάνει εύκολα τα 8,5 λτ./100 χλμ..
Το Grandland X Hybrid4 τέλος, διαθέτει 4 προγράμματα λειτουργίας (ηλεκτρικό, υβριδικό, AWD και Sport) καθώς και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, ενώ η φόρτισή του από wallbox 7,4 kW διαρκεί 1 ώρα και 50 λεπτά. Από οικιακή πρίζα, η φόρτισή του διαρκεί 4 ώρες.