ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Opel Mokka 1.2 βενζίνη με 100 άλογα

14.469 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)
Δοκιμή: Opel Mokka 1.2 βενζίνη με 100 άλογα
2 Φωτογραφίες »

- Είναι η βασική έκδοση και ξεκινάει από 25.700 ευρώ
- Κάθεσαι άνετα πίσω, αλλά είναι μέτριος ο χώρος αποσκευών
- Σε όλη την αξιολόγηση δεν έχει ούτε έναν «κόκκινο» τομέα

Είναι η βασική έκδοση και ξεκινάει από 25.700 ευρώ

Το Opel Mokka είναι γνώριμο στο AutoΤρίτη Test Center αφού κατά καιρούς έχετε διαβάσει πολλές δοκιμές του (βρείτε εδώ όλες τις δοκιμές κινητήρων και εκδόσεων). Αυτή η έκδοση όμως που δεν είχαμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής και έχει αρκετό ενδιαφέρον από πλευράς χρημάτων είναι η βασική με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 100 ίππων και 205 Nm που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

Όσον αφορά στο κόστος το Opel Mokka ξεκινά από τα 25.700 ευρώ (τιμή Απριλίου 2024) στο αρχικό εξοπλιστικό επίπεδο Edition, το οποίο αναβαθμίστηκε πρόσφατα και έχει όλους τους απαραίτητους αυτοματισμούς και συστήματα, αλλά και το κατάλληλο ψηφιακό βάθος με ψηφιακό πίνακα οργάνων και κάμερα οπισθοπορείας (δείτε εδώ αναλυτικά όλες τις τιμές και εξοπλισμό).

Κάθεσαι άνετα πίσω, αλλά είναι μέτριος ο χώρος αποσκευών

To Mokka είναι από τα πιο compact μικρά SUV της αγοράς με μήκος 4,15 μέτρα, ωστόσο αυτό δεν το επηρεάζει, ώστε να προφέρει κορυφαίο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (16 εκ.), που σημαίνει ότι με ύψος έως 2,02 μ. χωράς. Βέβαια, για να δημιουργηθεί η ευρύχωρη καμπίνα, έπρεπε να υπάρξουν παραχωρήσεις στην χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, η οποία με μέγεθος 350 λτ. χαρακτηρίζεται μέτρια. 


Το Mokka σε όλους τους τομείς αξιολόγησης του AutoΤρίτη βρίσκεται κοντά ή πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
2 Φωτογραφίες »

Το Mokka σε όλους τους τομείς αξιολόγησης του AutoΤρίτη βρίσκεται κοντά ή πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Σε όλη την αξιολόγηση δεν έχει ούτε έναν «κόκκινο» τομέα

Δεν έχει κακή βαθμολογία σε κανένα τομέα αξιολόγησης
Ξέρετε πως το Test Center του AutoΤρίτη «ξετινάζει» τα αυτοκίνητα σε μετρήσεις χώρων, κατανάλωσης, ασφάλειας κ.ο.κ.. Το Mokka λοιπόν δεν έχει κακή βαθμολογία σε κανένα τομέα αξιολόγησης. Το SUVάκι της Opel καταφέρνει να βρίσκεται κοντά και πάνω από το μέσο όρο, ενώ σε κάποιους τομείς, όπως η επίδοση των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 36,6 μ.) ανάμεσα στα πολύ καλά.
 
Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του Opel Mokka 1.2T των 100 ίππων.

Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Νεανικό και hi-tech στυλ χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικό και αποτελεσματικό σύνολο
Σελίδα 4 Στο δρόμο: Ολοκληρωμένο προφίλ με ικανοποιητικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Autotriti.gr
Fiat