ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Οικονομικό και αποτελεσματικό σύνολο

13.364 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2024)
Το turbo 3κύλινδρο σύνολο είναι και εύρωστο από χαμηλά, όπως επίσης και ροπάτο με αποτέλεσμα να κινεί με άνεση το Mokka.

Το turbo 3κύλινδρο σύνολο είναι και εύρωστο από χαμηλά, όπως επίσης και ροπάτο με αποτέλεσμα να κινεί με άνεση το Mokka.

Ο 1,2 λίτρων Puretech κινητήρας του ομίλου Stellantis τα πάει περίφημα και στην περίπτωση του Mokka τόσο από άποψης επιδόσεων όσο και κατανάλωσης.


Με απόδοση 100 ίππων, αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης, το οποίο ωστόσο δεν αφαιρεί το «νεύρο» που διακρίνει το μοτέρ. Μπορεί οι 100 ίπποι να ακούγονται λίγοι, στην πράξη όμως το turbo 3κύλινδρο σύνολο είναι και εύρωστο από χαμηλά, όπως επίσης και ροπάτο με αποτέλεσμα να κινεί με άνεση το Mokka.

Παράλληλα είναι αρκετά ελαστικό στις μεσαίες στροφές και χάρη στη ροπή των 205 Nm οι επιδόσεις του είναι από τις καλές της κατηγορίας (60-100 χλμ./ώρα και 80-120 σε 7,1 και 9,8 δλ.) και παράλληλα η μέση κατανάλωση να κρατιέται στα επίπεδα των 7,0 λτ./100 χλμ..
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Opel Mokka 1.2 βενζίνη με 100 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Νεανικό και hi-tech στυλ χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικό και αποτελεσματικό σύνολο
Σελίδα 4 Στο δρόμο: Ολοκληρωμένο προφίλ με ικανοποιητικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL