Κινητήρας: Πιο οικονομικός και με καλύτερες επιδόσεις
Το νέο σύνολο αποδεικνύεται ελαφρώς γρηγορότερο σε όλες τις δοκιμασίες. Τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα, όσο και στις ενδιάμεσες, 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα. Μάλιστα οι ρεπρίζ του είναι οι καλύτερες τησ κλάσης του.
Ας δούμε λοιπόν αν η Opel επιβεβαιώνεται στην πράξη και δικαιώνεται για την επιλογή της. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας λοιπόν, το νέο σύνολο αποδεικνύεται ελαφρώς γρηγορότερο σε όλες τις δοκιμασίες. Τόσο στην επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ. (9,7 από 10,1 δλ.), όσο και στις ενδιάμεσες, 60-100 χλμ./ώρα (6,5 έναντι 7,1 δλ.) και 80-120 χλμ./ώρα (9,4 έναντι 9,8 δλ.). Μάλιστα αυτές οι επιδόσεις το καθιστούν το πιο γρήγορο χειροκίνητο μικρό SUV.
Η κατανάλωση είναι ελαφρώς καλύτερη από τα 7,0 λίτρα του 130άρη ( στα 6,8 λτ./100 χλμ.). Μικρή μεν, υπαρκτή δε η διαφορά.
Τώρα όσον αφορά στην κατανάλωση είναι ελαφρώς καλύτερη στα 6,8 λτ./100 χλμ. από τα 7,0 λίτρα του 130άρη, μικρή μεν, υπαρκτή δε η διαφορά. Πάντως το νέο σύνολο είναι αρκετό οικονομικό στο ταξίδι όπου καίει 5,0 λτ./100 χλμ.. Σε χρήματα αυτό σημαίνει 10 ευρώ στα 100 χλμ., όταν το καλύτερο καίει 8 ευρώ και το χειρότερο 14 ευρώ.
Όσον αφορά στη λειτουργία του, είναι εύρωστος από χαμηλά, προσφέρει ζωντάνια στο πάτημα του γκαζιού σε μεγάλο φάσμα στροφών, κάτι που φάνηκε και από τις ρεπρίζ.
Σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας είναι πολιτισμένος και μόνο όταν η βελόνα του στροφόμετρου ξεπερνάει τις 5.000 θα νιώσεις στα αυτιά την 3κύλινδρη φύση του, χωρίς όμως και πάλι αισθητό κραδασμό. Το καλό είναι πως συνδυάζεται σωστά με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που έχει σωστή κλιμάκωση και μαλακά πηδάλια που κάνουν τις καθημερινές εναλλαγές σχέσεων παιχνιδάκι.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Opel Mokka με 136 PS | Νέο μοτέρ που καίει λιγότερο & έχει +6 ίππους |
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Πιο οικονομικός και με καλύτερες επιδόσεις |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Ικανό και με καλά στοιχεία άνεσης |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |