Στο δρόμο: Ικανό και με καλά στοιχεία άνεσης
Το μπροστινό του Μοκκα είναι ακριβές και η ανάρτηση από την πλευρά της επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της τόσο κουμαντάροντας καλά το αμάξωμα, όσο και στρογγυλεύοντας τις όποιες ανωμαλίες.
Το νέο σύνολο δεν αλλάζει κάτι στο οδηγικό προφίλ του Mokka παραμένοντας ένα συνολικά ικανό SUVάκι, ευχάριστο και άνετο στην καθημερινότητα. Η πλατφόρμα CMP δείχνει να του ταιριάζει πάρα πολύ προσφέροντας ένα ανάλαφρο πάτημα στο δρόμο και μια σιγουριά στις απότομες αλλαγές πορείας. Το μπροστινό του μέρος είναι ακριβές και η ανάρτηση από την πλευρά της επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της τόσο κουμαντάροντας καλά το αμάξωμα, όσο και στρογγυλεύοντας τις όποιες ανωμαλίες. Μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσουν οι επιβάτες μικρές αναταράξεις. Στην πόλη οι μικρές διαστάσεις του βολεύουν στο παρκάρισμα και τις μανούβρες, παρά τον μεγάλο κύκλο στροφής (11,1 μ.), ενώ και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, παρόλο που «κόβει πόντους από το fun» στην τελική θα σου κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα. Κλείνονατς να κάνουμε μνεία στα πολύ΄καλά φρένα που χρειάστηκαν 36,3 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα.
Η γνώμη μας
+ Λειτουργία κιβωτίου-κούμπωμα, λειτουργία κινητήρα και τράβηγμα από χαμηλά, σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής-φινίρισμα καμπίνας, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας- Μέτριος χώρος αποσκευών, κύκλος στροφής
Το Mokka είναι ένα μοντέρνο και αρκετά στιλάτο SUVάκι που προσφέρει άνεση, ακόμα καλύτερες επιδόσεις στην έκδοση με τον 136άρη κινητήρα και συγκρατημένη κατανάλωση. Προσφέρεται όμως από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού κάτι που ανεβάζει την τιμή του συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Opel Mokka με 136 PS | Νέο μοτέρ που καίει λιγότερο & έχει +6 ίππους |
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Πιο οικονομικός και με καλύτερες επιδόσεις |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Ικανό και με καλά στοιχεία άνεσης |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |