
Έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (6,2 λτ./100 χλμ.) ανάμεσα σε όλα τα μικρομεσαία hybrid των 48 Volt.
Με αυτήν την τεχνολογία των 48V μπορεί να κινείται ηλεκτρικά όταν ξεκινάς ή πατάς λίγο γκάζι.
Πας και έρχεσαι Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα (αυτονομία 1.040 χλμ.).
Από 30.900 ευρώ στη βασική έκδοση Style.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Διαθέτει υβριδική τεχνολογία 48V και μπορεί να κινείται ηλεκτρικά
Το Peugeot 308 αποδεικνύει πως τα οικογενειακά χάτσμπακ είναι ακόμα εδώ συνδυάζοντας έντεχνα premium αύρα, σχεδίαση που ξεχωρίζει και ένα σύγχρονο κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας.
Αναφερόμαστε φυσικά στο πιο ισχυρό 48βολτο υβριδικό σύστημα του ομίλου Stellantis, με τους 136 ίππους. Το εν λόγω σύστημα αποτελείται από τον (αναβαθμισμένο) 1,2 λτ. turbo PureTech βενζινοκινητήρα και από έναν ηλεκτροκινητήρα που ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα (σ.σ. για σύστημα που λειτουργεί στα 48V) είναι ότι στις εκκινήσεις ή με λίγο γκάζι το Peugeot 308 μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά, και αυτό μεταφράζεται σε όφελος για την κατανάλωση μέσα στην πόλη.
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (6,2 λτ./100 χλμ.) ανάμεσα σε όλα τα μικρομεσαία
Στην πράξη λοιπόν το σύνολο πετυχαίνει το σκοπό του, καθώς καταφέρνει να περιορίσει την κατανάλωση αρκετά και ιδιαίτερα μέσα στην πόλη, όπου και οι μετρήσεις του Test Center έδειξαν 6,2 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα, με αυτήν την κατανάλωση το Peugeot 308 hybrid είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό hatchback (σ.σ. μικρoμεσαία hatchback βενζίνης και mild hybrid)- στο σύνολο 38 μοντέλα), η οποία σε χρήματα σημαίνει 11 ευρώ ανά 100 χλμ..

Το 48V υβριδικό σύνολο καταφέρνει να περιορίσει την κατανάλωση αρκετά και ιδιαίτερα μέσα στην πόλη, όπου και οι μετρήσεις του Test Center έδειξαν 6,2 λτ./100 χλμ..
Πας και έρχεσαι Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα (αυτονομία 1.040 χλμ.)
Παράλληλα το 308 hybrid αποδεικνύεται και ταξιδιάρικο, αφού ο συνδυασμός κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομο (5,0 λτ./100 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα) και του ρεζερβουάρ των 52 λίτρων, χαρίζουν συνολική αυτονομία 1.040 χλμ.. Πρακτικά αυτό σημαίνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.
Από 30.900 ευρώ στη βασική έκδοση Style
To ήπια υβριδικό 308 είναι διαθέσιμο από την καινούρια έκδοση στην γκάμα της Peugeot, Style, με την τιμή να ορίζεται από 30.900 ευρώ. Να σημειώσουμε ότι ο βασικός εξοπλισμός του 308 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: 16άρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, οθόνη αφής επίσης 10 ιντσών, LED φώτα μπρος-πίσω και πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας (ADAS). Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Peugeot 308.
Παράλληλα αυτή την περίοδο η Peugeot διαθέτει το εκπτωτικό «Peugeot Hybrid Days», με το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν - και μάλιστα χωρίς αναμονή - το ήπια υβριδικό μοντέλο της αρεσκείας τους σε προνομιακή τιμή.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική δοκιμή του Peugeot 308 των 136 ίππων με το υβριδικό σύστημα 48V
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Εκλεπτυσμένο, hi-tech και με premium αύρα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Η υβριδική τεχνολογία πέρα από οικονομία, τόνισε και επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Δυναμικό και άνετο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, Τιμή, Εξοπλισμός & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |