ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Η υβριδική τεχνολογία πέρα από οικονομία, τόνισε και επιδόσεις

 Σχολιάστε 
8.303 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2025)
Το κινητήριο σύνολο δίνει έμφαση στην οικονομία, όπως άλλωστε διαπιστώσαμε στην πράξη.

Το κινητήριο σύνολο δίνει έμφαση στην οικονομία, όπως άλλωστε διαπιστώσαμε στην πράξη.

Το 48-βόλτο ήπια υβριδικό σύστημα, που γνωρίσαμε πρώτα στο Peugeot 208 και έπειτα το είδαμε στα περισσότερα μοντέλα του ομίλου Stellantis, βασίζεται στο γνωστό 1.200άρη τούρμπο PureTech κινητήρα, ο οποίος έχει δεχθεί αναβαθμίσεις και πλέον συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Πάνω σε αυτό έχει τοποθετηθεί ο ηλεκτροκινητήρας 29 ίππων και 55 Nm ροπής του υβριδικού συστήματος, ο οποίος μπορεί και να κινεί μόνος του (με ρεύμα) το 308 για μικρές αποστάσεις και σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, όπως και κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος.


Το σύνολο έχει ως προτεραιότητα την οικονομία γι αυτό άλλωστε, όπως διαπιστώσαμε στην πράξη, σε κάθε άφημα του γκαζιού σβήνει τον κινητήρα άμεσα για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Κάπως έτσι, όπως είδαμε και παραπάνω, πετυχαίνει και τα πολύ καλά νούμερα κατανάλωσης, με τη μέση τιμή της να είναι στα 6,8 λτ./100 χλμ., όταν το 130άρι αυτόματο 308, χωρίς το υβριδικό σύστημα καίει 7,1 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα το 308 hybrid είναι και πιο σβέλτο, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,8 δλ. (από 5,5 δλ.) και το 80-120 χλμ./ώρα σε 6 από 7,1 δλ..

Σελίδα 1Δοκιμή Peugeot 308 hybrid: Φινετσάτο και οικονομικό
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Εκλεπτυσμένο, hi-tech και με premium αύρα
Σελίδα 3Κινητήρας: Η υβριδική τεχνολογία πέρα από οικονομία, τόνισε και επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο: Δυναμικό και άνετο
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις, Τιμή, Εξοπλισμός & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
PEUGEOT