Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου DS 7, που με τα 360 άλογα και την τετρακίνηση από το plug-in υβριδικό του σύστημα, αφήνει σπορ υπαινιγμούς.
Με την ανανέωση του DS 7 (σκέτο, χωρίς το «Crossback» πλέον) ήρθε και η νέα κορυφαία υβριδική, plug-in και τετρακίνητη έκδοση των 360 ίππων, την οποία και δοκιμάζουμε ενδελεχώς με μετρήσεις και πλήρη αξιολόγηση. Η top έκδοση του DS 7 συμπληρώνει την ήδη γνωστή γκάμα των Plug-in υβριδικών εκδόσεων με 225 (4Χ2) και 300 (4Χ4) άλογα.
Το DS 7 E-TENSE 4X4 360 οπτικά έχει όλα τα στοιχεία της ανανέωσης του μοντέλου, κυρίως στο μπροστινό μέρος (φώτα DS Pixel LED Vision 3ης γενιάς που φέγγουν μέχρι τα 380 μέτρα, μάσκα σε μοτίβο διαμαντιού, LED φώτα ημέρας DS Light Veil με πέντε λεπτά κάθετα στοιχεία), αλλά και πίσω όπου η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει ανασχεδιαστεί με πιο έντονες ακμές και νέα πιο λεπτά 3D φώτα LED με σκούρο μεταλλικό φινίρισμα που ενώνονται μέσω μιας λεπτής φάσας. Η έκδοση των 360 ίππων «κάθεται» 15 χλστ. χαμηλότερα και έχει στάνταρ τις πανέμορφες ζάντες των 21 ιντσών με σπορ, χαμηλού προφίλ, ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.
Η αίσθηση της πολυτέλειας είναι έκδηλη χάρη στη χρήση ακριβών και υψηλής ποιότητας υλικών, καθώς και στο προσεγμένο φινίρισμα.
Οι τιμές για την top εκδοχή του DS 7 ξεκινούν από 65.800 ευρώ με την εξοπλιστική έκδοση Performance Line+ να παρέχει ως στάνταρ σχεδόν τα πάντα. Ακόμα και την ενεργή ανάρτηση που σκανάρει το δρόμο για τον εντοπισμό κακοτεχνιών και κατάλληλη ρύθμιση της απόσβεσης κάθε τροχού ξεχωριστά. Η επόμενη έκδοση Οpera κοστίζει 73.700 ευρώ και χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων και από τα στάνταρ φώτα DS Pixel LED Vision 3ης γενιάς που κάνουν τη νύχτα, μέρα, τον περιστρεφόμενο χρονογράφο B.R.M R180 στο κέντρο του ταμπλό, το adaptive cruise control και η νυχτερινή όραση, όχι όμως και το εντυπωσιακό ηχοσύστημα Focal Electra (+1.152 ευρώ). Με τέτοιες τιμές, προφανώς το κορυφαίο DS 7 απευθύνεται σε ελάχιστους αγοραστές που θα το επιλέξουν για εταιρική χρήση.