Eσωτερικό-Χώροι: Πολυτελές, high-tech και πρακτικό
22.870 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Για να τα πούμε λαϊκά, μόλις μπεις στην καμπίνα της νέας Cayenne παθαίνεις πλάκα: Από τη μια είναι τα εξαιρετικής ποιότητας υλικά, το τέλειο φινίρισμα και η γερμανική λογική της πολυτέλειας. Από την άλλη η high-tech αίσθηση από το 12,3 ιντσών ψηφιακό πάνελ στο ταμπλό (λειτουργεί με τη λογική tablet) και από το ότι σχεδόν τα πάντα ρυθμίζονται με την αφή. Προφανώς και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας για επικοινωνία και ψυχαγωγία είναι απίστευτες.
Το λιγότερο εντυπωσιακή είναι η κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα με τις ένθεν και ένθεν χειρολαβές και τα κουμπιά αφής, που είναι χωρισμένα σε δύο ομάδες: Aυτά του τετραζωνικού κλιματισμού, για τα θερμαινόμενα/κλιματιζόμενα καθίσματα, καθώς τα κουμπιά για τη σκληρότητα της ανάρτησης, που χρειάζονται πίεση για να πραγματοποιήσουν μια λειτουργία και εκείνα που είναι ακριβώς κάτω από την οθόνη του συστήματος infotainment και που λειτουργούν ξεκάθαρα δια της αφής. Το κλασσικό κεντρικό στροφόμετρο συνεχίζει να είναι αναλογικό, πλαισιώνεται όμως από δύο οθόνες 7 ιντσών για διάφορες πληροφορίες (η αριστερή για την ταχύτητα και την επιλογή λειτουργίας του πλαισίου και η δεξιά για τις θερμοκρασίες, το καύσιμο κτλ). Ο διακόπτης της μίζας έχει μείνει παραδοσιακά αριστερά από το τιμόνι, μόνο που αντί για θέση κλειδιού (έχει γίνει keyless) υπάρχει διακόπτης που έχει το σχήμα κλειδιού.
Business Class
Η θέση οδήγησης είναι άψογη με τα κλιματιζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο να ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Πίσω κάθεσαι σταυροπόδι σαν άρχοντας, ενώ οι βάσεις των αντίστοιχων καθισμάτων μετακινούνται εμπρός/πίσω κατά 160 χλστ., τη στιγμή που η πλάτη τους ρυθμίζεται από 11 έως 29 μοίρες, απογειώνοντας την πρακτικότητα. Πλέον ο χώρος αποσκευών είναι στα 770 λτ., ενώ όταν απαιτείται ακόμη περισσότερος, η αναδίπλωση των πλατών (40/20/40) δημιουργεί ένα επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, που φτάνει τα 1.710 λίτρα. Φυσικά η πίσω πόρτα λειτουργεί ηλεκτρικά.
Νομίζω ότι κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα ασχοληθεί με την συγκεκριμένη έκδοση του Μοντέλου αυτού.Αν θέλει κάποιος οικογενειάρχης ντε και κάλά να την δεί πιλότος θα πάει στην Παναμέρα. Οι υπόλοιποι έχοντες τα βαλάντια έχουν και άλλες επιλογές , που ίσως να υπολοίπονται στα χαρτιά σε επιδόσεις, αλλά όχι στην πράξη (διότι κανένας ιδιοκτήτης δεν τα σανιδώνει αυτά τα αυτοκίνητα) αλλά σαφώς περισσότερο κομψά... κατ εμέ. Υπο αυτή την όψη (του να σκάσεις ένα κάρο χρήματα για να πάρεις ένα SUV για να το οδηγείς όπως ένα χαμηλό σπορ (πχ 911) φαίνεται ολίγον Καγκούρικη επιλογή. Με τόσα χρήματα θα πήγαινα σε ηλεκτρικό, που έχει αντίστοιχες επιδόσεις, παρόμοια αυτονομία σε KM και παρόμοιο χώρο αποσκευών.... Ι-pace για παράδειγμα. Cayenne...παρελθόν...οπτικά και μόνο την έχεις βαρεθεί
Νομίζω ότι κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα ασχοληθεί με την συγκεκριμένη έκδοση του Μοντέλου αυτού.Αν θέλει κάποιος οικογενειάρχης ντε και κάλά να την δεί πιλότος θα πάει στην Παναμέρα. Οι υπόλοιποι έχοντες τα βαλάντια έχουν και άλλες επιλογές , που ίσως να υπολοίπονται στα χαρτιά σε επιδόσεις, αλλά όχι στην πράξη (διότι κανένας ιδιοκτήτης δεν τα σανιδώνει αυτά τα αυτοκίνητα) αλλά σαφώς περισσότερο κομψά... κατ εμέ. Υπο αυτή την όψη (του να σκάσεις ένα κάρο χρήματα για να πάρεις ένα SUV για να το οδηγείς όπως ένα χαμηλό σπορ (πχ 911) φαίνεται ολίγον Καγκούρικη επιλογή. Με τόσα χρήματα θα πήγαινα σε ηλεκτρικό, που έχει αντίστοιχες επιδόσεις, παρόμοια αυτονομία σε KM και παρόμοιο χώρο αποσκευών.... Ι-pace για παράδειγμα. Cayenne...παρελθόν...οπτικά και μόνο την έχεις βαρεθεί
Απο τα 9 θεωρητικα λιτρα στα 15 και με 75ρι ντεποζιτο ουτε 500χλμ δε βγαζει... δε το λες και επιτυχια