Ο 1,3 turbo βενζινοκινητήρας του Renault Arkana είναι ήδη γνωστός από το Nissan Qashqai και συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα: Αυτό είναι βασισμένο σε ηλεκτρικό σύστημα 12V (αντί για το πιο ισχυρό 48V που είναι ευρέως διαθέσιμο σήμερα) και βοηθά στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ σβήνει τον κινητήρα στο άφημα του γκαζιού και το αυτοκίνητο ρολάρει χωρίς κατανάλωση σε ταχύτητες από 30-140 χλμ./ώρα (λειτουργία Sailing Stop) . Έτσι η μέση τιμή της τελευταίας δεν ξεφεύγει και διατηρείται γύρω από τα 8,0 λτ./100 χλμ. με δεδομένο και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο.
Ο 1,3 turbo βενζινοκινητήρας των 140 ίππων και το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο, προσφέρουν ζωντανές επιδόσεις, αλλά και συγκρατημένη κατανάλωση.
Με 140 ίππους και μέγιστη ροπή 240 Nm από τις 1.650 έως τις 4.000 σ.α.λ., το Arkana κινείται σβέλτα χάρη στην «τίμια» ροπή σε αρκετά μεγάλο εύρος στροφών, με το καλό στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να συνεργάζεται σωστά και να αποτελεί σύμμαχο ειδικά στην κίνηση εντός πόλης. Η απόκριση κινητήρα και κιβωτίου εξαρτώνται από το ποιο πρόγραμμα έχει επιλεχθεί. Στο Sport τα νούμερα των επιδόσεων ενδιαφέροντα: 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και το εικονικό προσπέρασμα (επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα) σε 5,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα έχει περιοριστεί στα 174 χλμ./ώρα». Η λειτουργία Eco αμβλύνει αισθητά την απόκριση και αν ζητάς αστραπιαία επιτάχυνση, οι στροφές δεν ανεβαίνουν γρήγορα. Η λειτουργία όμως παραμένει πολιτισμένη, χωρίς θόρυβο και κραδασμό, ενώ η κατανάλωση πέφτει ακόμα και γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα είναι γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ..