Ο οδηγός στο Renault Arkana κάθεται ψηλά και μόνο η προς τα πίσω ορατότητα δεν είναι τέλεια, αλλά υπάρχει στάνταρ κάμερα όπισθεν και έτσι είσαι ok στο παρκάρισμα. Παράλληλα, το ελαφρύ τιμόνι και το αυτόματο κιβώτιο αποτελούν διευκολύνουν στη χρήση. Σε κάθε περίπτωση, το Arkana συνδυάζει την αξιόλογη ποιότητα κύλισης και τη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο με τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το αποτελεσματικό κράτημα. Οι κλίσεις του αμαξώματος υπάρχουν (200 χλστ. από το έδαφος είναι αυτά), αλλά δεν είναι έντονες, με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέροσν μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να σε ενημερώνουν έγκαιρα πως προτεραιότητα έχει η άνεση και όχι τόσο η σπορ αίσθηση. Σε συνδυασμό με την πλήρη ηλεκτρονική ομπρέλα προστασίας, η αίσθηση ασφάλειας είναι τονισμένη.
Σίγουρα θα θέλαμε λιγότερο θόρυβο από τον αέρα, αλλά και από τις αναρτήσεις όταν οι τροχοί περνούν πάνω από ανωμαλίες, στοιχεία που δεν έχουν καμία σχέση με το νέο Qashqai, που έχει αισθητά πιο premium αίσθηση. Από τα φρένα δεν υπάρχει κανένα παράπονο τόσο σε ότι αφορά την αίσθηση, όσο και την αποτελεσματικότητά τους. Τέλος, χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, το Arkana μπορεί να κινηθεί σε ένα χωματοδρόμο και στις κακοτοπιές της καθημερινότητας, αρκεί να έχει κανείς κατά νου τα ασφάλτινα ελαστικά και την απουσία τετρακίνησης.