Αναβάθμιση στη βάση: Η βασική έκδοση βενζίνης του Renault Captur με τον 1,0 ΤCe κινητήρα από τα 100 πέφτει στα 90 άλογα, αλλά σε τελική ανάλυση αναβαθμίζεται και κερδίζει τις εντυπώσεις. Πως γίνεται αυτό;
Από τα… ιδρυτικά μέλη της κατηγορίας των κόμπακτ crossover, η πρώτη γενιά του Renault Captur κατάφερε να έχει best-seller ρόλο με 1,5 εκ. πωλήσεις από το 2013 μέχρι και το λανσάρισμα της τρέχουσας 2ης γενιάς. Αυτή σχεδιαστικά μπορεί να μην άλλαξε ριζικά, κατάφερε όμως να γίνει ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο μοντέλο με περισσότερη τεχνολογία, αναβαθμισμένη ποιότητα, τονισμένη πρακτικότητα και μεγάλη γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει ακόμα και plug-in υβριδική έκδοση. Σε κάθε περίπτωση στη βάση της γκάμας υπήρχε ο 1,0 TCe με 100 άλογα και 5άρι χειροκίνητο. Με σκοπό ο κινητήρας αυτός να εναρμονιστεί πλήρως με τις τρέχουσες προδιαγραφές Euro 6D-Full, η γαλλική φίρμα προχώρησε σε μια… υπόβάθμιση της ιπποδύναμης με ταυτόχρονη όμως αναβάθμιση της ροπής και του κιβωτίου που έγινε 6τάχυτο. Στην μοντέρνα και κομψή σχεδίαση δεν έχει αλλάξει φυσικά τίποτα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το Captur προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία, δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών, τη στιγμή που άλλοι 18 προσφέρονται για το εσωτερικό.
Έχει γίνει πιο ακριβό; Με την πρώτη ματιά ναι. Στην πραγματικότητα όμως το Captur 1,0 ΤCe με τα 91 άλογα και το 6τάχυτο κιβώτιο είναι πλέον διαθέσιμο από την πιο πλούσια της βασικής, έκδοση Εxpression. Έτσι η τιμή «από» ορίζεται στα 19.130 ευρώ (700 ευρώ λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού του κινητήρα LPG). Υπάρχει πάντως αναβαθμισμένος εξοπλισμός ασφάλειας με στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, καθώς και πλήρης εξοπλισμός άνεσης με οθόνη αφής 7 ιντσών.