ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γραμμικός, ήσυχος και με μειωμένες απαιτήσεις σε καύσιμο είναι ο νέος κινητήρας 1,3 λτ. του Captur.

Κινητήρας: Αισθητή βελτίωση σε όλους τους τομείς

42.766 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2019)

Ο νέος κινητήρας του 1,3 λίτρου καταφέρνει να ξεπεράσει τον προκάτοχό του σε μεγάλο βαθμό, βελτιώνοντας τα σημεία που χρειάζονταν και τονίζοντας τα θετικά του ακόμα περισσότερο.

Ξεκινώντας από την κατανάλωση, πλέον είναι στα 7,8 λτ./100 χλμ. από το τσιμπημένο νούμερο των 8,6 λτ. που είχε ο προηγούμενος κινητήρας. Η μείωση αυτή επετεύχθη μάλιστα, ενώ οι μηχανικοί κατάφεραν να προσφέρουν ακόμα πιο καλές επιδόσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα από 10,4 έπεσε στα 9,6 δλ., ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η βελτίωση των ρεπρίζ. Έτσι το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται στα 6,9 δλ. από 8,4 και το 80-120 στα 10,1 από 12,4 δλ.. Νούμερα τα οποία είναι από τα κορυφαία συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και τα συναντάμε σε μοντέλα όπως το Arona FR των 150 ίππων. Βεβαίως υπάρχει πάντα και η επιλογή ECO, που προσφέρει περισσότερη οικονομία καυσίμου θυσιάζοντας τις επιδόσεις.

Στις καλές επιδόσεις συμβάλλει και ο συνδυασμός με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το ικανοποιητικό κούμπωμα, προσφέροντάς του παράλληλα θετικό τράβηγμα με πολύ γραμμικό τρόπο, σε μεγάλο φάσμα περιστροφής. Η διαθέσιμη μέγιστη ροπή των 220 Nm (από 205 Nm) έρχεται από τις 1.500 σ.α.λ., συνεπώς δεν θα χρειαστεί συχνά να κατεβάζετε σχέση στο κιβώτιο. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε τα αρκετά χαμηλά νούμερα θορύβου που κατέγραψε το ντεσιμπελόμετρο μας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
Moto