Στο δρόμο το γαλλικό μοντέλο θα ξεπεράσει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να μεταφέρει κλονισμούς στην καμπίνα, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης δε θα επιτρέψει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πλεύσης, χαρίζοντας άνεση στις μεταφορές και πολύ καλή ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο.
Ο σπιρτόζος κινητήρας θα σου επιτρέψει να κινηθείς πιο γρήγορα, αυξάνοντας παράλληλα τις απαιτήσεις από το στήσιμο του αυτοκινήτου, με την συνολική αίσθηση να είναι ευχάριστη, αλλά όχι αντίστοιχη όπως των πιο fun μοντέλων της κατηγορίας, σαν το 2008 ή το Stonic.
Το καλό σε πληροφόρηση και γρήγορο τιμόνι θα μεταφέρει τις εντολές στο αμάξωμα πολύ αποτελεσματικά, με την σχετικά ελαφριά αίσθηση του να σε βοηθάει στην ευκολία χρήσης. Αυτό που θα του προσάψουμε πάντως είναι η επιλογή συστήματος φρένων με ταμπούρα και όχι δίσκους στους πίσω τροχούς, με τα 39,2 μ. για να ακινητοποιθεί να ξεπερνά λίγο το μέσο όρο της κατηγορίας.
Έλεος με αυτά τα ταμπούρα αυτή η Renault.Και το καινούριο Clio και captur πού είδα στις φωτό είναι με ταμπούρα. Δίσκοι δεν υπάρχουν για πίσω σε αυτό το εργοστάσιο;
Χα....και μια ζώνη Ρενώ. ..πίσω ημιακαμπτους..αν εξαιρέσεις τις ακριβές σπορ εκδόσεις...όπως κ στο γκολφ...σε τέτοια μοντέλα πρέπει να πληρώσεις .για να έχεις....γι'αυτό εκτιμώ την Ιταλίδα. ...
Ταμπούρα πίσω με 16000 €; Και φέτος έρχεται το ανανεωμένο μοντέλο... Ελεος...
Έλεος με αυτά τα ταμπούρα αυτή η Renault.Και το καινούριο Clio και captur πού είδα στις φωτό είναι με ταμπούρα. Δίσκοι δεν υπάρχουν για πίσω σε αυτό το εργοστάσιο;
Χα....και μια ζώνη Ρενώ. ..πίσω ημιακαμπτους..αν εξαιρέσεις τις ακριβές σπορ εκδόσεις...όπως κ στο γκολφ...σε τέτοια μοντέλα πρέπει να πληρώσεις .για να έχεις....γι'αυτό εκτιμώ την Ιταλίδα. ...