Περνώντας στην καμπίνα του μικρού γαλλικού crossover, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλά επίπεδα, με τα υλικά να ικανοποιούν στην αφή και χωρίς να μπορούμε να προσάψουμε κάτι στην συναρμογή ή το φινίρισμα. Στις ανώτερες εκδόσεις, όπως αυτή της δοκιμής, θα συναντήσουμε και πιο έντονο το τεχνολογικό στοιχείο, καθώς προσφέρεται με έγχρωμη οθόνη αφής 7΄΄ και σύστημα infotainment με αρκετές δυνατότητες διασύνδεσης.
Ατού του Captur είναι οι πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, το συρόμενο πίσω κάθισμα και ο μεγάλος χώρος αποσκευών που ανάλογα τη διαμόρφωση έχει χωρητικότητα από 377-455 λτ.. Παράλληλα η ευρυχωρία της καμπίνας παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, που αρκούν για την άνετη μεταφορά 4 ενηλίκων, ωστόσο το σχετικά μικρό φάρδος του πίσω καθίσματος, θα απαιτήσει παραχωρήσεις από ένα πέμπτο επιβάτη.
Έλεος με αυτά τα ταμπούρα αυτή η Renault.Και το καινούριο Clio και captur πού είδα στις φωτό είναι με ταμπούρα. Δίσκοι δεν υπάρχουν για πίσω σε αυτό το εργοστάσιο;
Χα....και μια ζώνη Ρενώ. ..πίσω ημιακαμπτους..αν εξαιρέσεις τις ακριβές σπορ εκδόσεις...όπως κ στο γκολφ...σε τέτοια μοντέλα πρέπει να πληρώσεις .για να έχεις....γι'αυτό εκτιμώ την Ιταλίδα. ...
Ταμπούρα πίσω με 16000 €; Και φέτος έρχεται το ανανεωμένο μοντέλο... Ελεος...
Έλεος με αυτά τα ταμπούρα αυτή η Renault.Και το καινούριο Clio και captur πού είδα στις φωτό είναι με ταμπούρα. Δίσκοι δεν υπάρχουν για πίσω σε αυτό το εργοστάσιο;
Χα....και μια ζώνη Ρενώ. ..πίσω ημιακαμπτους..αν εξαιρέσεις τις ακριβές σπορ εκδόσεις...όπως κ στο γκολφ...σε τέτοια μοντέλα πρέπει να πληρώσεις .για να έχεις....γι'αυτό εκτιμώ την Ιταλίδα. ...