Χάρη στο μακρύ του μεταξόνιο και τα φαρδιά του μετατρόχια, το Clio «πατάει» σαν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.
Δοκιμή: Renault Clio 1,5 dCi 90 PS diesel
125.515 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2013)
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Renault Clio με κατανάλωση μόλις 3,6 λτ./100 χλμ. και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας κρατάει ψηλά τη σημαία της οικονομίας, προσφέροντας στο γαλλικό μικρό ένα ακόμη ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Όπως και να το κάνουμε, η άφιξη του νέου Renault Clio έφερε νέα δεδομένα στη δημοφιλή μικρή κατηγορία. Μοντέρνο, δυναμικό και τεχνολογικά προηγμένο, κατάφερε με το καλημέρα να πατήσει την κορυφή της κατηγορίας.
Σούπερ οικονομικό και χωρίς τέλη κυκλοφορίας το Clio.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει όμως η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,5 dCi των 90 ίππων – υπάρχει και εκδοχή 75 ίππων-, που ακριβώς στο πνεύμα της εποχής υπόσχεται πολλά στον τομέα της οικονομίας. Στον τομέα της εμφάνισης δε διαφέρει φυσικά από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις διαθέτοντας δυναμική και εντελώς μοντέρνα σχεδίαση, τη στιγμή που τα κρυμμένα στην κολόνα χερούλια της πίσω πόρτας δίνουν την αίσθηση του κουπέ. Το αποκλειστικά πεντάθυρο Renault Clio είναι πλέον από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, αφού το μήκος του ξεπερνά τα 4 μ.
Παθητική ασφάλεια - Κάστρο απόρθητο Το νέο Renault Clio έχει ήδη κερδίσει 5 αστέρια στα crash tests παθητικής ασφαλείας που διεξάγει ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, βάσει της νέας κλίμακας του 2012. Με τελικό βαθμό 85%, το νέο Renault Clio τοποθετείται στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας. Στο βασικό του εξοπλισμό υπάρχουν 4 αερόσακοι (μετωπικοί και πλαϊνοί κεφαλής και θώρακα), σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), σύστημα υπενθύμισης πρόσδεσης της ζώνης ασφαλείας (SBR) για όλους τους επιβάτες, ABS, ASR, καθίσματα με σύστημα αντιολίσθησης (τεχνολογίας Fix4sure) και τρεις βάσεις στήριξης (Isofix) για παιδικά καθίσματα.