ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ικανοποιητικός σε επιδόσεις και εξαιρετικός σε κατανάλωση αποδεικνύεται ο 1,5 λτ. dCi Blue κινητήρας του Renault Megane.

Κινητήρας: + σε ίππους & - σε κατανάλωση

69.177 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2019)

Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρίσκεται ο νέος 1,5 dCi Blue diesel κινητήρας της Renault με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), περιορίζοντας έτσι τους ρύπους και δίνοντας παράλληλα την ικανότητα στους μηχανικούς να αυξήσουν την ισχύ του. Πλέον το Megane αποδίδει 115 ίππους (από 110), με 260 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τη λειτουργία του συνόλου να είναι αρκετά γραμμική και τη ροπή να απλώνεται ομαλότερα από χαμηλότερες στροφές, χωρίς να κροταλίζει και διατηρώντας έτσι τον πολιτισμένο χαρακτήρα του.

Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός είναι πιο οικονομικός από εκείνον που αντικαθιστά, χάρη και στη μακριά κλιμάκωση της έκτης σχέσης, με κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ οι επιδόσεις βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με πριν. Πιο συγκεκριμένα τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 10,8 δλ. (από 11,1), ενώ οι ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε 7,0/11,8 δλ. (8,2/11,6) και 11,2/22,4 δλ. (12,4/16,5 δλ.) με 4η/5η και 5η/6η σχέση αντίστοιχα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL