Το πάτημα του Arona θυμίζει χάτσμπακ, όντας πεισματικά ουδέτερο και με μπόλικα περιθώρια πρόσφυσης, με το σφιχτό set-up να μην αφήνει κλίσεις να κάνουν την εμφάνισή τους.
Στο δρόμο τώρα, η έκδοση FR του Arona αναδεικνύει το σπορ χαρακτήρα του μέσω της πιο σφιχτής ανάρτησης. Έτσι το ισπανικό SUVάκι πατάει υποδειγματικά στο δρόμο για το μέγεθός και το ύψος του, μεταφέροντας με ακρίβεια και σβελτάδα τις εντολές του οδηγού του στο δρόμο. Το πάτημά του θα λέγαμε ότι θυμίζει πιο πολύ χάτσμπακ, όντας πεισματικά ουδέτερο και με μπόλικα περιθώρια πρόσφυσης, με το σφιχτό set-up να μην αφήνει κλίσεις να κάνουν την εμφάνισή τους. Βέβαια, για να επιτευχθεί η fun to drive αίσθηση, έπρεπε να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης, ωστόσο και ακόμα και έτσι μόνο οι έντονες ανωμαλίες θα ενοχλήσουν τους επιβάτες του. Τέλος, τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και ικανοποιούν με την απόδοση τους (37,9 μ. τα 100-0 χλμ./ώρα).