ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Έχει ταπεραμέντο

 Σχολιάστε 
6.709 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2025)
Το πάτημα του Arona θυμίζει χάτσμπακ, όντας πεισματικά ουδέτερο και με μπόλικα περιθώρια πρόσφυσης, με το σφιχτό set-up να μην αφήνει κλίσεις να κάνουν την εμφάνισή τους.

Το πάτημα του Arona θυμίζει χάτσμπακ, όντας πεισματικά ουδέτερο και με μπόλικα περιθώρια πρόσφυσης, με το σφιχτό set-up να μην αφήνει κλίσεις να κάνουν την εμφάνισή τους.

Στο δρόμο τώρα, η έκδοση FR του Arona αναδεικνύει το σπορ χαρακτήρα του μέσω της πιο σφιχτής ανάρτησης. Έτσι το ισπανικό SUVάκι πατάει υποδειγματικά στο δρόμο για το μέγεθός και το ύψος του, μεταφέροντας με ακρίβεια και σβελτάδα τις εντολές του οδηγού του στο δρόμο. Το πάτημά του θα λέγαμε ότι θυμίζει πιο πολύ χάτσμπακ, όντας πεισματικά ουδέτερο και με μπόλικα περιθώρια πρόσφυσης, με το σφιχτό set-up να μην αφήνει κλίσεις να κάνουν την εμφάνισή τους. Βέβαια, για να επιτευχθεί η fun to drive αίσθηση, έπρεπε να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης, ωστόσο και ακόμα και έτσι μόνο οι έντονες ανωμαλίες θα ενοχλήσουν τους επιβάτες του. Τέλος, τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και ικανοποιούν με την απόδοση τους (37,9 μ. τα 100-0 χλμ./ώρα).

Σελίδα 1Δοκιμή: SEAT Arona με 115 PS, προσιτή και all around επιλογή
Σελίδα 2Έχει σύγχρονο λουκ και καλή ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Κινητήρας: Έχει καλές επιδόσεις και νορμάλ κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Έχει ταπεραμέντο
Σελίδα 5Η γνώμη μας
ford
KGM