Εύκολος χειρισμός, προβλέψιμος χαρακτήρας και άνεση είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο στηρίζεται η Fabia, με την ανανεωμένη έκδοση να παραμένει εύχρηστη, φιλική και ευέλικτη, με μαλακά χειριστήρια και καλή ορατότητα. Η έκδοση Monte Carlo με στάνταρ 215/45 ελαστικά να περιβάλλουν τους αλουμινένιους τροχούς των 16 ιντσών εμφανίζει και ένα κλικ πιο ενδιαφέροντα οδικά χαρακτηριστικά, κάτι που αποτυπώνεται στο καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι, τη σωστή στήριξη των καθισμάτων και την αυξημένη πρόσφυση. Όταν υπό πίεση εμφανιστεί η υποστροφή, αυτή διαθέτει απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα χαρακτηριστικά. Παράλληλα, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας τα καταφέρει μια χαρά στις συνήθειες ανωμαλίες και μόνο στις έντονες εγκάρσιες αντιδρά κάπως πιο ξερά. Να σημειώσουμε την στάνταρ παρουσία δίσκων πίσω και την αξιοσημείωτη απόδοση-αντοχή του συστήματος πέδησης. Στον ανοιχτό δρόμο, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, η Fabia της δοκιμής εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός.
Πανε τα τουρμπο του γκρουπ φιλτρο σωματιδιων και κομμενο γκαζι και ροπη. Οποιος προλαβε προλαβε αλλα υα το δει στα τελη