Δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Karoq
Μπορούν μερικές επιδερμικές αλλαγές να boostάρουν την εμπορική πορεία του Skoda Karoq στην ελληνική αγορά;
Πιο… αεροδυναμικό, αλλά και πιο ακριβό
Στις ξένες αγορές το Karoq καταφέρνει μια καλή εμπορική πορεία, στην Ελλάδα όμως το τσέχικο C-SUV δεν έχει ανάλογη τύχη. Το 2021 «έκλεισε» πολύ μέτρια για το τσέχικο οικογενειακό μικρομεσαίο SUV, μιας και βρέθηκε στην 15η θέση των πωλήσεων με μόλις 416 μονάδες -πρώτο το C-HR με 2.934, δεύτερο το Peugeot 3008 με 2.010 και τρίτο το Nissan Qashqai με 1.656 πωλήσεις-, ενώ το 2022 ήταν ακόμα πιο δύσκολο. Αυτό πάντως ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο, αφού ήταν σε αναμονή το λανσάρισμα του ανανεωμένης εκδοχής του, την οποία δοκιμάζουμε σήμερα. Τι νέο φέρνει λοιπόν το φρεσκαρισμένο Skoda Karoq;
Προσεγμένο σε ποιότητα το εσωτερικό με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και 8 ιντσών κεντρική οθόνη αφής, ενώ προσφέρεται τιμόνι 2 ακτίνων και νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός LED με λωρίδες στις πόρτες και στο ταμπλό. Ο στάνταρ εξοπλισμός τα έχει όλα, ενώ προσφέρεται πακέτο Eco, το οποίο διαθέτει καλύμματα καθισμάτων κατασκευασμένα από vegan ανακυκλωμένα υλικά. Μεγάλο ατού συνεχίζει να είναι η ευρυχωρία και η πρακτικότητα, που εξασφαλίζει το (έξτρα) σύστημα VarioFlex, χάρη στο οποίο τα πίσω ανεξάρτητα καθίσματα μπορούν να τραβηχτούν προς τα μπροστά, να αναδιπλωθούν ή και να αφαιρεθούν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σε τι άλλαξε και πόσο κάνει;
Το ανανεωμένο Skoda Karoq χαρακτηρίζεται από την εξαγωνική και φαρδύτερη πλέον μπροστινή μάσκα, ενώ τα μπροστινά και πίσω στάνταρ LED φώτα (προαιρετικά μπροστά και τεχνολογίας matrix LED, όπως στο μοντέλο δοκιμής) είναι πιο λεπτά και κομψά. Αυτό που όμως έχει μεγαλύτερη σημασία είναι πως ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει «αεροκουρτίνες» και έτσι σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη αεροτομή και τις νέες σε σχεδίαση ζάντες (θυμίζουν εκείνες από ηλεκτρικά μοντέλα), το Karoq έχει κατά 9% βελτιωμένη αεροδυναμική, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Skoda τουλάχιστον. Το ανανεωμένο Skoda Karoq είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις Skoda με περιορισμένη γκάμα κινητήρων (δεν διατίθεται σε diesel και 4Χ4 έκδοση) πλέον και… τσιμπημένη τιμή. Πάντως ο στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι καλύτερος από πριν και τα έχει όλα!
To ανανεωμένο Skoda Karoq με τον 1,0 TSI κινητήρα των 110 ίππων κοστίζει 26.150 ευρώ (μόνο στην έκδοση Ambition), ενώ με τον 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων που δοκιμάζουμε οι τιμές ξεκινούν από 27.900 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. Για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής οι τιμές ξεκινούν από 30.900 ευρώ στην έκδοση Ambition και φτάνουν στα 32.400 ευρώ για την πλούσια Style.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »