Οικογενειακό σε τιμή μικρού: Aν κάποιος θέλει την πρακτικότητα και την ευρυχωρία ενός μικρού οικογενειακού σε τιμή μοντέλων μικρότερης κατηγορίας, τότε η βασική έκδοση του Skoda Rapid Spaceback φαντάζει ως μια έξυπνη επιλογή.
What is new
- 1,0 λτ. TSI με 95 άλογα
- Χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο
- Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- Από 13.580 ευρώ
Το πιο σημαντικό στοιχείο στο ανανεωμένο Skoda Rapid Spaceback δεν είναι φυσικά το look (αν και πιο μοντέρνο παραμένει «συγκρατημένο»), αλλά η προσθήκη στη γκάμα κινητήρων του 3κύλινδρου 1,0 TSI, ο οποίος πήρε τη θέση του τετρακύλινδρου 1,2 TSI. Στη βασική του εκδοχή αποδίδει 95 άλογα και με χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 13.580 ευρώ στην έκδοση Active, που έχει τα απαραίτητα (4 ηλ παράθυρα, ηλεκτρικές ευκολίες, ηχοσύστημα και Air Condition). To μοντέλο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με το πακέτο Scoutline, που χάρη στα πλαστικά προστατευτικά και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος προσδίδει έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα.
Το εσωτερικό μπορεί να μην είναι το πιο νεανικό ή μοντέρνο της κατηγορίας, είναι όμως γεροδεμένο και κυρίως ευρύχωρο και εξαιρετικά πρακτικό. Μάλιστα ο χώρος αποσκευών των 415 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Το 1.000άρι Rapid Spaceback με τους 95 ίππους συνεχίζει να είναι ένα απόλυτα ασφαλές, ευκολοοδήγητο, ευέλικτο και εστιασμένο στην άνεση οικογενειακό αυτοκίνητο. Η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης δεν θα ενθουσιάσει, ενώ και στη συγκεκριμένη έκδοση η κλίση έδειξε ένα κλικ πιο αισθητή σε τελική ανάλυση το Rapid Spaceback δεν υπόσχεται το ρόλο οδηγικής μηχανής. Είναι όμως είναι οικογενειακό μοντέλο, που μπορεί κανείς να αποκτήσει με τιμή μικρού!
Kινητήρας-Επιδόσεις: Ικανοποιεί με επιδόσεις και κατανάλωση
Tο 1.000άρι μοτέρ λειτουργεί ομαλά και ανεβάζει πρόθυμα στροφές, χωρίς να βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά κινώντας αξιοπρεπώς το μικρομεσαίο χάτσμπακ της Skoda. Η σχετικά μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (με τον θετικό επιλογέα) δεν τονίζει τις επιδόσεις, ωστόσο βοηθά την κατανάλωση να παραμένει ακόμα και κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ..
Η άποψή μας + Συναρμογή, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, ευκολία χρήσης-ευελιξία, οδική συμπεριφορά, Value for Money - Συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
Ο 1.000άρης TSI με τα 95 άλογα είναι αρκετός για το Rapid Spaceback και ταιριάζει στην όλη εικόνα οικονομίας και ευχρηστίας του μικρομεσαίου χάτσμπακ μοντέλου της Skoda. Η δε έκδοση Scoutline έχει και πιο περιπετειώδη χαρακτήρα.
Ίσως να είναι vfm, αλλά επίσης πρόκειται για ένα από τα πιο αδιάφορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Νομίζω ότι μόνο κάποιος που δεν ενδιαφέρεται για τα αυτοκίνητα θα το προτιμήσει.
Σε αυτά τα χρήματα είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα σε ποιότητα. Βέβαια με 3.500 ευρώ περισσότερα υπάρχει και το OKTAVIA που είναι κορυφαίο σε χώρους και είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο σε αυτά τα πλαίσια τιμών.
και εγώ…. για ομορφια μιλαω τοσο καιρο, αν δεν σου αρεσει το αυτοκινητο γιατι να το αγορασεις; σε αναγκαζει καποιος να το αγορασεις;... γιαυτο κατεληξα στο Τζιουλεττα ..το χαιρομαι και το καμαρωνω….Πειτε μου μεχρι 20 χιλιαδες ποιο άλλο αμάξι υπάρχει καλύτερο;
Ίσως να είναι vfm, αλλά επίσης πρόκειται για ένα από τα πιο αδιάφορα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Νομίζω ότι μόνο κάποιος που δεν ενδιαφέρεται για τα αυτοκίνητα θα το προτιμήσει.
Μα γιατι τα κανουν τοσο ασχημα ολα τα skoda? Επιτηδες?
Σε αυτά τα χρήματα είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα σε ποιότητα. Βέβαια με 3.500 ευρώ περισσότερα υπάρχει και το OKTAVIA που είναι κορυφαίο σε χώρους και είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο σε αυτά τα πλαίσια τιμών.
και εγώ…. για ομορφια μιλαω τοσο καιρο, αν δεν σου αρεσει το αυτοκινητο γιατι να το αγορασεις; σε αναγκαζει καποιος να το αγορασεις;... γιαυτο κατεληξα στο Τζιουλεττα ..το χαιρομαι και το καμαρωνω….Πειτε μου μεχρι 20 χιλιαδες ποιο άλλο αμάξι υπάρχει καλύτερο;