ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Υπέρ πάντων η άνεση…

 Σχολιάστε 
18.128 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2025)
Η άνεση είναι το κύριο χαρακτηριστικό του οδηγικού προφίλ της Superb, με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC Plus, που είναι στάνταρ στην έκδοση Laurin & Klement, να διευρύνει το πεδίο δράσης του μοντέλου.
2 Φωτογραφίες »

Η άνεση είναι το κύριο χαρακτηριστικό του οδηγικού προφίλ της Superb, με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC Plus, που είναι στάνταρ στην έκδοση Laurin & Klement, να διευρύνει το πεδίο δράσης του μοντέλου.

Κάθε λιμουζίνα που σέβεται τον εαυτό της έχει ως πρωταρχικό στόχο την παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης και σε οδηγικό επίπεδο. Η Superb ανέκαθεν τιμούσε αυτόν τον χαρακτήρα και το κάνει και τώρα φυσικά έχοντας όμως κι ένα σημαντικό εφόδιο για να ξεφύγει από αυτό αν και όταν της ζητηθεί. Μιλάμε για την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC Plus που είναι στάνταρ στην έκδοση Laurin & Clement και που όπως και σε κάθε πρόταση του γκρουπ που την έχουμε δει, έχει την ιδιότητα να αλλάζει την σκληρότητα της ανάρτησης προσφέροντας 15 επιλογές, κάτι που σημαίνει πως στο πιο μαλακό setup η Superb αποδεικνύεται ένα μαγικό χαλί στο δρόμο απορροφώντας τις ανωμαλίες με εξαιρετικό τρόπο. Μόνο αν περάσεις το φάσμα των 4 ρυθμίσεων της Dynamic επιλογής αυτή θα αρχίσει να δείχνει πιο ενδοτική στην απόσβεσή της, κάτι που σημαίνει πως αν την επιλέξεις στην καθημερινότητά σου ή σε ένα ταξίδι θα αλλάξει το άνετο προφίλ της Superb, οπότε και είναι χρήσιμο όταν χρειαστεί να κινηθείς σε επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές.


Εκεί οι κλίσεις περιορίζονται και έχεις καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος, κάτι για το οποίο ευθύνεται και το σύστημα progressive steering που είναι και αυτό χαρακτηριστικό της πλούσιας έκδοσης. Σε κάθε περίπτωση, η Superb που βασίζεται στην επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB Evo του ομίλου VW, πατάει με στιβαρότητα στο δρόμο και στη δική μας περίπτωση αποκτά ακόμα μεγαλύτερο οδηγικό ενδιαφέρον μέσω της μεταβλητότητας της ανάρτησης. Τέλος, ικανοποιητική είναι η επίδοσή της και στο φρενάρισμα με 37,4 μ. απόστασης ακινητοποίησης. 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέα Skoda Superb - Diesel με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 2Σχεδίαση: Κομψότητα και δυναμισμός σε μεγάλες διαστάσεις
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ποιοτική και χωροταξική… υπερβολή
Σελίδα 4Κινητήρας: Πολιτισμένο και οικονομικό, του λείπει κάτι όμως
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Υπέρ πάντων η άνεση…
Σελίδα 6Η γνώμη μας, Τεχνικά χαρακτηριστικά, Τιμή, Εξοπλισμός & Μετρήσεις
Toyota
Autotriti.gr