Ο δίλιτρος TDI diesel κινητήρας των 150 ίππων της Superb διακρίνεται για την οικονομία και την πολιτισμένη λειτουργία του.
Ο κινητήρας της Superb διακρίνεται για την πολιτισμένη και ομαλή του λειτουργία κρύβοντας σε καλό βαθμό τη diesel φύση του. Όπως και οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της, δε, συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων ένας συνδυασμός που αποδεικνύεται στη δική μας περίπτωση και κατά πάσα πιθανότητα και στην έκδοση βενζίνης υποτονικός, αφού και οι 150 ίπποι σήμερα ακούγονται και είναι λίγοι για ένα αυτοκίνητο των διαστάσεων της Superb.
Και μπορεί οι επιδόσεις να είναι τελικά μέτριες έως και ικανοποιητικές (0-100 χλμ/ώρα σε 9,1 δλ., και ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,1 και 6,5 δλ. αντίστοιχα), όμως εν τέλει της λείπει η ζωντάνια και δη αυτή που περιμένεις από ένα δίλιτρο diesel μοτέρ, με την ροπή των 360 Nm να είναι κι αυτή σχετικά περιορισμένη. Προφανώς η επιλογή έγινε για λόγους οικονομίας και περιορισμού της κατανάλωσης όμως, και στο κομμάτι αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως κρίνεται καλή ως επιλογή, με τη Superb να καίει 6,8 λτ./100 χλμ. σε μεικτές πραγματικές συνθήκες.