
Το νέο Subaru Forester διατηρεί τις κλασικές φόρμες αμαξώματος του μοντέλου, όμως τα νέα στοιχεία της εμφάνισής του του χαρίζουν έναν συνολικά πολύ πιο σύγχρονο και κομψό χαρακτήρα με έντονα SUV χαρακτηριστικά.
Το Subaru Forester περνάει αισίως στην 6η του γενιά και όπως κάθε προηγούμενη έτσι και η τελευταία έρχεται να αποτελέσει μια πρόταση με ξεχωριστό χαρακτήρα αλλά και ιδιαίτερο SUV χαρακτήρα στα μεσαία SUV της αγοράς. Πάντοτε άλλωστε τα μοντέλα της Subaru είχαν έναν ξεχωριστό ρόλο στην αγορά, με προτάσεις πολύ ικανές στους τομείς που εστίαζαν οι Ιάπωνες, είτε αυτές είχαν να κάνουν με τις επιδόσεις, είτε όπως στην περίπτωση του Forester με τις ικανότητες του ως SUV.

Παρά τον πολιτισμένο του χαρακτήρα, το 2λιτρο boxer σύνολο του Forester δεν είναι ανταγωνιστικό σε επιδόσεις και κατανάλωση.
Σχεδίαση: Είναι όντως το ομορφότερο Forester ever…
Το Forester είχε ήδη εκσυγχρονιστεί στις δύο προηγούμενες γενιές του, ωστόσο η 6η του γενιά αλλάζει σημαντικά το σχεδιαστικό του προφίλ χαρίζοντάς του ένα εντελώς νέο και πολύ πιο ενδιαφέρον πρόσωπο, με την ίδια τη Subaru να λέει πως πρόκειται για το πιο όμορφο Forester που έχει κατασκευαστεί ποτέ, κάτι με το οποίο συμφωνούμε απόλυτα.
Η τετραγωνισμένη φόρμα του αμαξώματος αποτελεί και πάλι το κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης, με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τα τονισμένα τόξα των φτερών εμπρός και πίσω. Νέα σχεδιαστικά στοιχεία που εκσυγχρονίζουν την εικόνα του αποτελούν τα όμορφα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω που έχουν πιο δυναμική σχεδίαση και ενώνονται με την νέα πιο επιβλητική μάσκα, καθώς και οι νέοι προφυλακτήρες, ενώ ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του είναι και πάλι έντονος τόσο από την απόσταση των 22 εκ. από το έδαφος, όσο και των προστατευτικών πλαστικών του σε όλες τις επιφάνειες χαμηλά του αμαξώματος.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Subaru Forester e-Boxer | 4κίνητο & αυτόματο με 136 PS |
Σελίδα 2 | 28 χρόνια και 6 γενιές για το Forester |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό: Τυπική Made in Japan καμπίνα με καλή ποιότητα, πλούσιο εξοπλισμό και μεγάλους χώρους |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Παντός καιρού, παντός εδάφους… |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |