Αντίθετα με την τάση της δεκαετίας που θέλει τους κινητήρες να γίνονται turbo (σ.σ. περισσότερο βέβαια στις μεγαλύτερες κατηγορίες, αλλά σιγά σιγά και στα μίνι), το Suzuki Ignis εφοδιάζεται αποκλειστικά με ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.200 κυβικών. Αυτός αποδίδει 90 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και έχει 120 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. νούμερα που υποδηλώνουν πως αρέσκεται περισσότερο να δουλεύει ψηλά. Πραγματικά, στην πράξη μετά τις 4.000 σ.α.λ. το Ignis γίνεται πολύ σβέλτο, όμως η ουσία είναι πως και χαμηλά δεν δυσκολεύεται καθόλου να κινηθεί μέσα στην πόλη μιας και το βάρος του μοντέλου είναι μόλις 850 κιλά! Όταν, ωστόσο καθίσουν στο εσωτερικό 4 επιβάτες, τότε θα χρειαστεί να κάνεις κάποια κατεβάσματα ή να πιέσεις πιο πολύ το δεξί πεντάλ. Μιλώντας τέλος, με νούμερα, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12,2 δευτερόλεπτα, η τελική σταματάει στα 170 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,8 με 6,0 λίτρα.
Τα προηγούμενα ignis ήταν πολύ πιο όμορφα εξωτερικά! Αλλάξτε το αμέσως γιατί δε βλέπω να γίνεται αγαπημένο όπως τα προηγούμενα!