ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Κινητήρας: Boost από τον Boosterjet Hybrid

30.266 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2020)

Ο κινητήρας του Suzuki Swift Sport είναι ο γνωστός Boosterjet των 1,4 λίτρων ο οποίος έχασε 11 ίππους, συνδυάζεται όμως πλέον με το ήπια υβριδικό σύστημα SHVS 48V. Το ήπια υβριδικό σύστημα αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας και προσφέρει επιπλέον ισχύ και ροπή στο σύνολο, με αποτέλεσμα σε συνθήκες επιτάχυνσης να δίνει επιπλέον boost (13,6 ίππους και 53 Nm ροπής επιπλέον), διατηρώντας το έτσι και παρά την απώλεια ισχύος και πάλι πολύ καλό σε επιδόσεις αλλά και πιο οικονομικό.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το ήπια υβριδικό Swift Sport των 129 ίππων είναι πιο αργό κατά 0,3 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα από στάση, κατά 1,2 δλ. στο 60-100 με 4η και κατά 1,6 δλ. πιο αργό στο 80-120 με 5η από το προηγούμενο Swift Sport των 140 ίππων, ωστόσο αν και είναι πιο βαρύ κατά 50 κιλά (1.095 έναντι 1.045), καταναλώνει 1,1 λτ./100 χλμ. λιγότερα σε πραγματικές συνθήκες (7,5 λτ. έναντι 8,6 λτ.). Το σίγουρο είναι πως μέσω του σφιχτά κλιμακούμενου κιβωτίου, η διαφορά στις επιδόσεις δεν θα γίνει αντιληπτή, ενώ αντίθετα η διαφορά στην τσέπη, θα γίνει.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
Mototriti.gr