Ήπια υβριδικό, αρκετά σπορ: Το Suzuki Swift Sport ανανεώνεται και δέχεται σύστημα 48V ήπια υβριδικής τεχνολογίας παραμένοντας ωστόσο ιδιαίτερα σπορτίφ τόσο αισθητικά όσο και οδηγικά.
Mε την ήπια υβριδική τεχνολογία να έχει «εισχωρήσει» πλέον σε όλη την γκάμα της Suzuki, ήρθε και η σειρά του Swift Sport να επωφεληθεί από αυτή. Διατηρώντας το σπορ ταπεραμέντο του στο έπακρο λοιπόν, το Swift επωφελείται αυτής της τεχνολογίας προσφέροντας τσαγανό, καλές επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το παρελθόν. Aυτό που δεν άλλαξε ωστόσο είναι η σχετικά τσιμπημένη τιμή αγοράς του, αφού τα 21.130 ευρώ που απαιτούνται είναι και πάλι αρκετά και περιορίζουν τη δυνατότητα στο Swift να αποτελέσει για άλλη μια φορά ένα προσιτό σπορ μικρό αυτοκίνητο, όπως ήταν γνωστό σε παλαιότερες γενιές του.
Πρώην κάτοχος προηγούμενης γενιάς Swift Sport. Αν ήταν (αρκετά) πιο φθηνό θα ήταν η επιλογή πολλών στη μικρή κατηγορία. Τώρα μπαίνει σε κατηγορία τιμής πιο premium μοντέλων, με τεράστια γκάμα άλλων επιλογών (premium ή όχι), ακόμα και με χαμηλότερη τιμή από αυτό. Κρίμα, επιλογές όπως το fiesta st line, και το polo r line ίσως παραμένουν αρκετά πιο οικονομικές από αυτό.
Πανάκριβο
κρίμα, κρίμα, τόσο ολοκληρωμένο, τόση τεχνολογία και θα μείνει ανεκμετάλλευτο λόγω τιμής.
Πρώην κάτοχος προηγούμενης γενιάς Swift Sport. Αν ήταν (αρκετά) πιο φθηνό θα ήταν η επιλογή πολλών στη μικρή κατηγορία. Τώρα μπαίνει σε κατηγορία τιμής πιο premium μοντέλων, με τεράστια γκάμα άλλων επιλογών (premium ή όχι), ακόμα και με χαμηλότερη τιμή από αυτό. Κρίμα, επιλογές όπως το fiesta st line, και το polo r line ίσως παραμένουν αρκετά πιο οικονομικές από αυτό.