Στην πράξη το μοτέρ της Stelvio είναι σε θέση να κινήσει ιδιαίτερα σβέλτα το ιταλικό SUV. Παρουσιάζει θετική απόκριση και τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής.
O κινητήρας της Stelvio που δοκιμάζουμε, είναι ο γνωστός 2,2 λίτρων κινητήρας πετρελαίου της Alfa Romeo με την απόδοσή του να ανέρχεται στους 210 ίππους. Η ροπή του κινητήρα αυτού ανέρχεται στα 470 Nm και στην πράξη είναι σε θέση να κινήσει ιδιαίτερα σβέλτα το ιταλικό SUV. Παρουσιάζει θετική απόκριση και τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ ικανοποιεί με την πολιτισμένη του λειτουργία για diesel, ακόμα και από το ρελαντί. Το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο της ZF των 8 σχέσεων κάνει καλή δουλειά (σ.σ. κορυφαία και… πορωτικά τα αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι) , όντας ιδιαίτερα γρήγορο στις εναλλαγές, ανεξαρτήτου επιλεγμένης θέσης του συστήματος παραμετροποίησης D.N.A.. Η κατανάλωση, τέλος μπορεί να διαμορφωθεί σε λογικά επίπεδα με φειδωλή οδήγηση και αντίστοιχα να ξεφύγει σε πιεσμένους ρυθμούς, ωστόσο σε πραγματικές συνθήκες η μέση των 7,6 λτ./100 χλμ. που είδαμε είναι μια πολύ καλή τιμή.
O κινητήρας της Stelvio που δοκιμάζουμε, είναι ο γνωστός 2,2 λίτρων κινητήρας πετρελαίου της Alfa Romeo με την απόδοσή του να ανέρχεται στους 210 ίππους.