Η 2λιτρη υβριδική Corolla δεν είναι μια πρόταση με GTi χαρακτήρα. Αυτό είναι ξεκάθαρο από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κανείς πίσω από το εξαιρετικό κατά τα άλλα σε αμεσότητα και ακρίβεια τιμόνι της. Και αν αυτό μαζί με τους πολλαπλούς συνδέσμους της πίσω ανάρτησης και την πλατφόρμα TNGA-C που βασίζεται, θα μπορούσαν εύκολα να διαμορφώσουν ένα τέτοιου χαρακτήρα μοντέλο, εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως η Toyota δεν το θέλησε. Και δικαίως. Γιατί εδώ έχεις ένα ακόμα πιο ευχάριστο και αποτελεσματικό στην γρήγορη οδήγηση αυτοκίνητο, ενώ την ίδια ώρα δεν θυσιάζεις τίποτα από την ευκολία στη χρήση και την πρακτικότητα που χαρακτηρίζει την νέα γενιά της Corolla γενικότερα. Αντίθετα απολαμβάνεις επιδόσεις και οικονομία σε ζηλευτή αναλογία και εντυπωσιάζεσαι κάθε φορά που περνάς από κάποια ανωμαλία του δρόμου με την απορροφητικότητα της και την ηχομόνωσή της. Οι υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και η παραδοσιακή ασάφεια που προκαλεί στο σύνολο το υβριδικό σύστημα κίνησης και το κιβώτιο, έρχονται να σου θυμίσουν πως δεν πρόκειται για απόλυτα εστιασμένη σπορ κατασκευή, τουλάχιστον σε οδηγικό επίπεδο.