3 Φωτογραφίες »
Το RAV4 τα καταφέρνει εξαιρετικά και εκτός δρόμου, χάρη στη λειτουργία Trail, την ηλεκτρική τετρακίνηση και τις καλές γωνίες αναρρίχησης.
Στο δρόμο: Για ταξίδια και χώματα
Το RAV4 PHEV ξεκάθαρα είναι εστιασμένο στην άνεση και στην παροχή ποιοτικής κύλισης. Το έξτρα βάρος αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά από το σύστημα ανάρτησης στην καθημερινότητα, με τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες να γίνονται μια χαψιά στο διάβα του RAV4. Οι κλίσεις του αμαξώματος αναμενόμενα σε δρόμο με στροφές είναι υπαρκτές, λόγω του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου και των μεγάλων διαδρομών της ανάρτησης, δημιουργώντας μια υποστροφική διάθεση, χωρίς ωστόσο να κλονίζεται σε μεγάλο βαθμό η συμπεριφορά ή η ικανότητά του να κινείται σβέλτα, με την ηλεκτρονική τετρακίνηση και το πληροφοριακό τιμόνι να είναι σύμμαχοι (σ.σ. στις απότομες αλλαγές αισθάνεσαι ένα ευχάριστο ελάφρωμα του πίσω μέρους). Γενικότερα, το RAV4 είναι ευχάριστο, ενώ καταφέρνει να κρύψει σε μεγάλο βαθμό το βάρος και το μέγεθος του στην καθημερινότητα.
Βέβαια, ως γνήσιο SUV το RAV4 τα καταφέρνει εξαιρετικά και εκτός δρόμου, εκεί όπου στα 4Χ4 μοντέλα υπάρχει πλέον και η λειτουργία Trail. Σε μια δύσκολη εκτός δρόμου διαδρομή επιτρέπει το «κλείδωμα» της 4κίνησης και μπορεί επίσης να φρενάρει επιλεκτικά τον τροχό που χάνει την πρόσφυσή, είτε λόγω ολισθηρής επιφάνειας ή και επειδή είναι στον αέρα. Σαν αποτέλεσμα και παρά τα ασφάλτινα ελαστικά, το σύνολο «δουλεύει» μια χαρά βοηθώντας το RAV4 να μην κολλάει, τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος των 180 χλστ. (από 190 χλστ.) και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, συνεπικουρούν ώστε να βγάλουν το μεσαίο SUV της Toyota ξεκούραστο από τη μάχη με το κακοτράχαλο.
Η γνώμη μας
Η plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 στοχεύει στον εταιρικό χρήστη κατά κύριο λόγο, ο οποίος δεν αρκείται στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά θέλει το αυτοκίνητό του να έχει ένα περιπετειώδη χαρακτήρα και να πηγαίνει εκεί που οι υπόλοιποι σταματούν.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, χώροι για επιβάτες, τετρακίνηση, άνεση ανάρτησης, ικανότητες σε εκτός δρόμου διαδρομές, κατανάλωση, επιδόσεις, εξοπλισμός, εγγύηση
- Έλλειψη δυναμισμού, 100-0 χλμ./ώρα, βάρος
Το RAV4 PHEV ξεκάθαρα είναι εστιασμένο στην άνεση και στην παροχή ποιοτικής κύλισης. Το έξτρα βάρος αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά από το σύστημα ανάρτησης στην καθημερινότητα, με τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες να γίνονται μια χαψιά στο διάβα του RAV4. Οι κλίσεις του αμαξώματος αναμενόμενα σε δρόμο με στροφές είναι υπαρκτές, λόγω του αυξημένου βάρους του αυτοκινήτου και των μεγάλων διαδρομών της ανάρτησης, δημιουργώντας μια υποστροφική διάθεση, χωρίς ωστόσο να κλονίζεται σε μεγάλο βαθμό η συμπεριφορά ή η ικανότητά του να κινείται σβέλτα, με την ηλεκτρονική τετρακίνηση και το πληροφοριακό τιμόνι να είναι σύμμαχοι (σ.σ. στις απότομες αλλαγές αισθάνεσαι ένα ευχάριστο ελάφρωμα του πίσω μέρους). Γενικότερα, το RAV4 είναι ευχάριστο, ενώ καταφέρνει να κρύψει σε μεγάλο βαθμό το βάρος και το μέγεθος του στην καθημερινότητα.
3 Φωτογραφίες »
Το RAV4 PHEV είναι εστιασμένο στην άνεση και στην παροχή ποιοτικής κύλισης, με τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες να γίνονται μια χαψιά στο διάβα του.
Βέβαια, ως γνήσιο SUV το RAV4 τα καταφέρνει εξαιρετικά και εκτός δρόμου, εκεί όπου στα 4Χ4 μοντέλα υπάρχει πλέον και η λειτουργία Trail. Σε μια δύσκολη εκτός δρόμου διαδρομή επιτρέπει το «κλείδωμα» της 4κίνησης και μπορεί επίσης να φρενάρει επιλεκτικά τον τροχό που χάνει την πρόσφυσή, είτε λόγω ολισθηρής επιφάνειας ή και επειδή είναι στον αέρα. Σαν αποτέλεσμα και παρά τα ασφάλτινα ελαστικά, το σύνολο «δουλεύει» μια χαρά βοηθώντας το RAV4 να μην κολλάει, τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος των 180 χλστ. (από 190 χλστ.) και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, συνεπικουρούν ώστε να βγάλουν το μεσαίο SUV της Toyota ξεκούραστο από τη μάχη με το κακοτράχαλο.
Η γνώμη μας
Η plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 στοχεύει στον εταιρικό χρήστη κατά κύριο λόγο, ο οποίος δεν αρκείται στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά θέλει το αυτοκίνητό του να έχει ένα περιπετειώδη χαρακτήρα και να πηγαίνει εκεί που οι υπόλοιποι σταματούν.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, χώροι για επιβάτες, τετρακίνηση, άνεση ανάρτησης, ικανότητες σε εκτός δρόμου διαδρομές, κατανάλωση, επιδόσεις, εξοπλισμός, εγγύηση
- Έλλειψη δυναμισμού, 100-0 χλμ./ώρα, βάρος
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Plug-in Toyota RAV4 & 4Χ4 με 306 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας-Επιδόσεις |
Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |