3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, κάθεται τέλεια στο μικρο best-seller της Toyota.
Δοκιμή: Toyota Yaris 1,0 λτ. με 69 PS
148.762 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2018)
Η βασική έκδοση του Yaris, με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου δείχνει ότι αποτελεί μια αξιοπρόσεκτη επιλογή για να μπεις χωρίς θυσίες στον κόσμο του best-seller μικρού της Toyota.
Κατώφλι για την είσοδο στον κόσμο του Yaris αποτελεί η έκδοση του 1,0 λίτρου την οποία η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε μέχρι τώρα την ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε με την πιο πρόσφατη εκδοχή του μικρού Toyota. Αυτό αλλάζει όμως, προφανώς επειδή και η λογική της αγοράς αλλάζει και στρέφεται πιο δυναμικά πλέον προς τη βενζίνη και επιλέγοντας την πετρελαιοκίνηση μόνο υπό πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις πια.
Φυσικά τα 1.000 κυβικά κάνουν θαύματα ακόμα και σε πιο μεγάλες κατηγορίες, οπότε για την κλάση των μικρών φαντάζουν ως ο ιδανικός κυλινδρισμός. Το ζήτημα εδώ βέβαια στρέφεται κυρίως γύρω από οικονομικά θέματα. Δηλαδή: να υπάρχει καλός έλεγχος της κατανάλωσης αλλά και να μη στερείται κανείς στοιχεία του εξοπλισμού επειδή πρόκειται για βασική έκδοση.
Το τι πετυχαίνει ο κινητήρας τα βρίσκετε στην ειδική ενότητα δίπλα και είναι πολλά και ουσιώδη αυτά που έχει να δώσει το εν λόγω μηχανικό σύνολο, πετυχαίνοντας και τον αντικειμενικό σκοπό που είναι μια χαμηλή τιμή κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ.
Στο οικονομικό σκέλος η τιμή εκκίνησης είναι τα 12.000 ευρώ (11.500 ευρώ με παγιωμένη προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας), ποσό πολύ καλό για την αγορά του best-seller μοντέλου, το οποίο έχει και αρκετά καλό εξοπλισμό συνυπολογίζοντας τους 7 αερόσακους αλλά και το πακέτο Safety Sense με σημαντικά βοηθήματα. Η έκδοση Live που ακολουθεί (12.480 χωρίς την έκπτωση), προσθέτει λίγο μεγαλύτερες ζάντες, εφεδρικό τροχό αλλά και πίσω δισκόφρενα τα οποία μας άρεσαν μιας και τα είχε η έκδοση της δοκιμής μας.
Εδώ αρχίζει να δυσκολεύει λίγο το ζήτημα καθώς το αμέσως πιο δυνατό Yaris, το 1,5 ξεκινά από τα 13.100 ευρώ (12.600 με έκπτωση) οπότε η απόσταση ανάμεσα σε 1,0 και 1,5 με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού (Live) είναι σχετικά μικρή. Ίσως μια καλύτερη πριμοδότηση του βασικού μοντέλου να δημιουργούσε πιο άμεσα αισθητό και ξεκάθαρο χώρο δράσης για το μικρό κινητήρα.
Πολλά τα πλεονεκτήματα, με βασικό αυτό της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Φυσικά τα 1.000 κυβικά κάνουν θαύματα ακόμα και σε πιο μεγάλες κατηγορίες, οπότε για την κλάση των μικρών φαντάζουν ως ο ιδανικός κυλινδρισμός. Το ζήτημα εδώ βέβαια στρέφεται κυρίως γύρω από οικονομικά θέματα. Δηλαδή: να υπάρχει καλός έλεγχος της κατανάλωσης αλλά και να μη στερείται κανείς στοιχεία του εξοπλισμού επειδή πρόκειται για βασική έκδοση.
Το τι πετυχαίνει ο κινητήρας τα βρίσκετε στην ειδική ενότητα δίπλα και είναι πολλά και ουσιώδη αυτά που έχει να δώσει το εν λόγω μηχανικό σύνολο, πετυχαίνοντας και τον αντικειμενικό σκοπό που είναι μια χαμηλή τιμή κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ.
Στο οικονομικό σκέλος η τιμή εκκίνησης είναι τα 12.000 ευρώ (11.500 ευρώ με παγιωμένη προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας), ποσό πολύ καλό για την αγορά του best-seller μοντέλου, το οποίο έχει και αρκετά καλό εξοπλισμό συνυπολογίζοντας τους 7 αερόσακους αλλά και το πακέτο Safety Sense με σημαντικά βοηθήματα. Η έκδοση Live που ακολουθεί (12.480 χωρίς την έκπτωση), προσθέτει λίγο μεγαλύτερες ζάντες, εφεδρικό τροχό αλλά και πίσω δισκόφρενα τα οποία μας άρεσαν μιας και τα είχε η έκδοση της δοκιμής μας.
Εδώ αρχίζει να δυσκολεύει λίγο το ζήτημα καθώς το αμέσως πιο δυνατό Yaris, το 1,5 ξεκινά από τα 13.100 ευρώ (12.600 με έκπτωση) οπότε η απόσταση ανάμεσα σε 1,0 και 1,5 με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού (Live) είναι σχετικά μικρή. Ίσως μια καλύτερη πριμοδότηση του βασικού μοντέλου να δημιουργούσε πιο άμεσα αισθητό και ξεκάθαρο χώρο δράσης για το μικρό κινητήρα.
Έχουμε ακριβώς τον ίδιο τρικυλινδρο κινητηρα σε daihatsu sirion τι να πω, το οδηγούν το αυτοκίνητο 4 διαφορετικά άτομα σε ΣΚΛΗΡΉ οδήγηση ανεβοκατεβασμα πεζοδρόμια κλπ (courier γαρ) ο καθένας με το στυλ του έχει πάνω από 300.000κμ επάνω με νορμάλ σερβισ κλπ, δεν χάνει σταγόνα λάδι αλλαξαμε δισκο πλατω στις 200.000κμ δεν υπάρχουν πουθενά διαρροές ΛΑΔΙΟΎ ούτε καν στο κιβώτιο ταχυτήτων, ε, δε νομίζω να μπορεί να σταθεί κανένα Ευρωπαϊκό κοντά του..Πάρτε το με κλειστά τα μάτια θα ησυχασετε απο προβληματα που ταλαιπωρουν τα ευρωπαϊκά και φαντάζομαι το 1500σαρι θα ναι ΑΚΌΜΑ καλυτερο made in Japan ΛΈΜΕ τέλεια και παυλα
Για ποιον λόγο κάποιος να δώσει τα επιπλέον 3.000€ για το fiesta, από τη στιγμή που χρειάζεται ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο για κίνηση μέσα στην πόλη; Επίσης, μπορεί το yaris να έχει 6 χρόνια εγγύησης έναντι των 8 του fiesta όμως η πραγματική αξιοπιστία δε φαίνεται στα πρώτα 6 ή 8 χρόνια ζωής του αυτοκινήτου, αλλά μετά το πέρας αυτών. Από την άλλη αν κάποιος κάνει λίγα χιλιόμετρα και εκτός πόλης, μπορεί να επιλέξει και τον 1.5 του yaris δίνοντας περίπου 1.000€ ή το fiesta δίνοντας 3.000€ επιπλέον. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και επιλογών...
@Αλεξης ειναι πολυ λιγο το fiesta σου μπροστα στο yaris! Οσο για την ασφαλεια του ενος και του αλλου, η πραγματικοτητα απεχει ετη φωτος...
Με μόνο σχεδόν τρείς χιλιάδες ευρώ παραπάνω παίρνει κανείς FORD FIESTA. Πολύ πιο ασφαλές σε οδική συμπεριφορά αυτοκίνητο στην ίδια κατηγορία [μικρά] και ασύγκριτα ανώτερη ενεργητική ασφάλεια ώστε να μειώσει τις πιθανότητες ατυχήματος παρά να εμπλακείς σε αυτό και να αναμένεις κατόπιν το safety pack της TOYOTA να σε προστατέψει. Αν συγκρίνει κανείς τη ροπή [170nm στις 1500rpm του FIESTA έναντι 95nm στις 4300rpm του YARIS], τους 40 [!] επιπλέον ίππους στα ίδια κυβικά, τη μία επιπλέον ταχύτητα στο κιβώτιο, τα 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα στη διαδικασία 0-100 , τα 30 επιπλέον χιλιόμετρα τελικής και όλα αυτά με όμοια κατανάλωση, θα καταλάβει τι εννοώ. Και μη Ξεχνάμε : 8 χρόνια εγγύηση το FIESTA έναντι των έξι του YARIS !
Επειδή κάποιος έγραψε για το fiesta θα ήθελα να αναφέρω πως μιλάω συχνά για αυτοκίνητα με ένα θείο που είναι τρελός με τα αμάξια και έχει αλλάξει δεκάδες αυτοκίνητα στη ζωή του μεταξύ των οποίων toyota και ford. Το συμπέρασμα του μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας είναι πως η αξιοπιστία της toyota είναι σε άλλο επίπεδο. Στην τελική το yaris 1.5 δεν έχει να ζηλέψει ούτε την τιμή, ούτε τις επιδόσεις του fiesta. Επομένως αν τα κυβικά δεν είναι πρόβλημα δεν υπάρχει καν δίλημμα.
ετσι ειναι,τι να κανουμε αλλα μοτερ στην ιδια κατηγορια στα ιδια κυβικα εχουν ιπποδυναμη μεχρι και 140hp k τα best seller only in greece, μολις 69.. α ασε που εχουν μεινει ακομη στην ατμοσφαιρικη εποχη..1500cc
69 ίπποι και 0-100 σε 15.5'; Νομίζω ότι το αμάξι είναι πολύ ακριβό για αυτές τις επιδόσεις. Απαράδεκτη πρόταση.
Διορθώνοντας το προηγούμενο σχόλιο μου, να πω πως το FIESTA έχει 31 επιπλέον ίππους από το YARIS και όχι 40 όπως κατά λάθος έγραψα. Αναφέρομαι βέβαια στην έκδοση των 100 ίππων του πολυβραβευμένου κινητήρα της FORD [υπάρχουν και ισχυρότερες εκδόσεις]. Οσον αφορά το αν τα τρία επιπλέον χιλιάρικα που στοιχίζει το FIESTA είναι πολλά, ας σκεφτεί κάποιος αν μπορεί να κοστολογηθεί με χρήματα η επιπλέον ασφάλεια και προστασία ζωών των επιβαινόντων σε ένα αυτοκίνητο. Ας μη ξεχνάμε το ποιο αυτοκίνητο κέρδισε στο ''1ο test αποφυγής κινδύνου στην Ελλάδα'' που έκανε με επιτυχία το autotriti πριν δύο μήνες...
Πολύ καλή επιλογή στα 11,500€(με safety pack!!), για ένα αξιόπιστο εργαλείο πόλης, με καλή μεταπολιτική αξία, 6ετη εγγύηση και χαμηλή κατανάλωση. (bonus -> after sales toyota).. Σαν τιμή μπαίνει, στην σύγκριση με αυτοκίνητα κατηγορίας μίνι ενώ δίνει πολλά παραπάνω. *Value For Money*
Δεν μπορω να καταλαβω καθε φορα που κανετε ενα αρθρο να ριχνετε και μια μπηχτη για τα ντιζελ,τοσο πολυ τα μισειται ?Οι ειστε τοσο οικολογοι του συστηματος δεν εχω να πω κατι αλλο πανω σε αυτο,αν το παμε ετσι και τα νεα βενζινης μοτερ εχουν φιλτρο agf που παρακρατει τα σωματιδια.Αν ειναι ετσι τοτε και επειδα πατε ταξιδια σε ολη την Ελλαδα μην ξαναοδηγησετε ντιζελ λοιπον να πατε με τις βενζινες σας και να τις γεμιζετε ανα δυο στασεις.
Εργαλείο για πολλά αστικά χιλιόμετρα.
KΥΡΙΟΙ ΟΙ ΣΥΓΚΡΊΣΕΙΣ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΎ ΟΜΟΊΩΝ ΠΡΑΓΜΆΤΩΝ Κ ΜΌΝΟ!!!! ΤΑ ΥΠΌΛΟΙΠΑ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΊΤΑΙ Ο ΚΑΘΈΝΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ Κ ΌΤΑΝ ΣΥΓΚΡΊΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΆΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΊΕΣ ΣΑΣ ΛΈΩ ΤΟ ΕΞΉΣ: ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΓΑΝ ΟΙ ΚΛΈΦΤΕΣ ΤΑ ΆΡΜΑΤΑ ΚΡΕΜΆΝΕ ΟΙ ΓΎΦΤΟΙ ΤΑ ΝΤΑΟΎΛΙΑ Κ ΌΠΟΙΟΣ ΚΑΤΆΛΑΒΕ ΚΑΤΆΛΑΒΕ !!!