ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, κάθεται τέλεια στο μικρο best-seller της Toyota.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, κάθεται τέλεια στο μικρο best-seller της Toyota.

Δοκιμή: Toyota Yaris 1,0 λτ. με 69 PS

148.762 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2018)

Η βασική έκδοση του Yaris, με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου δείχνει ότι αποτελεί μια αξιοπρόσεκτη επιλογή για να μπεις χωρίς θυσίες στον κόσμο του best-seller μικρού της Toyota.

Κατώφλι για την είσοδο στον κόσμο του Yaris αποτελεί η έκδοση του 1,0 λίτρου την οποία η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε μέχρι τώρα την ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε με την πιο πρόσφατη εκδοχή του μικρού Toyota. Αυτό αλλάζει όμως, προφανώς επειδή και η λογική της αγοράς αλλάζει και στρέφεται πιο δυναμικά πλέον προς τη βενζίνη και επιλέγοντας την πετρελαιοκίνηση μόνο υπό πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις πια. 

Πολλά τα πλεονεκτήματα, με βασικό αυτό της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ. 

Πολλά τα πλεονεκτήματα, με βασικό αυτό της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Φυσικά τα 1.000 κυβικά κάνουν θαύματα ακόμα και σε πιο μεγάλες κατηγορίες, οπότε για την κλάση των μικρών φαντάζουν ως ο ιδανικός κυλινδρισμός. Το ζήτημα εδώ βέβαια στρέφεται κυρίως γύρω από οικονομικά θέματα. Δηλαδή: να υπάρχει καλός έλεγχος της κατανάλωσης αλλά και να μη στερείται κανείς στοιχεία του εξοπλισμού επειδή πρόκειται για βασική έκδοση. 

Το τι πετυχαίνει ο κινητήρας τα βρίσκετε στην ειδική ενότητα δίπλα και είναι πολλά και ουσιώδη αυτά που έχει να δώσει το εν λόγω μηχανικό σύνολο, πετυχαίνοντας και τον αντικειμενικό σκοπό που είναι μια χαμηλή τιμή κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ. 

Στο οικονομικό σκέλος η τιμή εκκίνησης είναι τα 12.000 ευρώ (11.500 ευρώ με παγιωμένη προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας), ποσό πολύ καλό για την αγορά του best-seller μοντέλου, το οποίο έχει και αρκετά καλό εξοπλισμό συνυπολογίζοντας τους 7 αερόσακους αλλά και το πακέτο Safety Sense με σημαντικά βοηθήματα. Η έκδοση Live που ακολουθεί (12.480 χωρίς την έκπτωση), προσθέτει λίγο μεγαλύτερες ζάντες, εφεδρικό τροχό αλλά και πίσω δισκόφρενα τα οποία μας άρεσαν μιας και τα είχε η έκδοση της δοκιμής μας.

Εδώ αρχίζει να δυσκολεύει λίγο το ζήτημα καθώς το αμέσως πιο δυνατό Yaris, το 1,5 ξεκινά από τα 13.100 ευρώ (12.600 με έκπτωση) οπότε η απόσταση ανάμεσα σε 1,0 και 1,5 με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού (Live) είναι σχετικά μικρή. Ίσως μια καλύτερη πριμοδότηση του βασικού μοντέλου να δημιουργούσε πιο άμεσα αισθητό και ξεκάθαρο χώρο δράσης για το μικρό κινητήρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON