Το Toyota Yaris με τον ατμοσφαιρικό 1,5 λτ. κινητήρα δίνει έμφαση στην υψηλή απόδοση και όχι στις απόλυτες επιδόσεις αποτελώντας μια μοντέρνα, ολοκληρωμένη και φειδωλή στην κατανάλωση πρόταση, με προσιτή τιμή.
What is new- Η ισχυρότερη έκδοση του Toyota Yaris - Με πιο αποδοτικό 1,5 VVT-iE κινητήρα 125 ίππων - «Καίει» 6,0 λτ./100 χλμ. - Από 17.180 ευρώ
Το απόλυτο, επί 10 χρόνια, best seller της ελληνικής αγοράς μας συστήθηκε στην 4η γενιά του με την υβριδική και super οικονομική του έκδοση (δείτε εδώ τη δοκιμή του Toyota Yaris Hybrid). To Yaris εξελίχθηκε 100% επάνω στη φιλοσοφία «no more boring cars» που διατύπωσε ο CEO της ιαπωνικής φίρμας Akio Toyoda και εκτός της υβριδικής έκδοσης των 116 ίππων, είναι διαθέσιμο και με 1.500άρη VVT-iE κινητήρα 125 ίππων τον οποίο και δοκιμάζουμε.
Σχεδιαστικά δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με το υβριδικό μοντέλο, εκτός φυσικά από την απουσία των σχετικών σημάτων. Αρέσει το νέο Yaris με τη μυώδη του εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά του στοιχεία, όπως η μεγάλη μάσκα μπροστά και το πίσω ενιαίο πάνελ φώτων. Η αλήθεια είναι όμως πως η στιλιστική του γραμμή κρύβει πολλά εντυπωσιακά στοιχεία, όπως οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών, το τράβηγμα των μπροστινών κολώνων αλλά και το σχετικά μακρύ καπό.
Η έκδοση δοκιμής μας με τον 1.500άρη κινητήρα των 125 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει στη βασική έκδοση Active Steel 17.180 ευρώ. Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης διαθέτει, μεταξύ άλλων, σύστημα πολυμέσων Toyota Touch με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, air-condition, Adaptive Cruise Control, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDA), σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, Ηill Assist Control (HAC) και τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες.