Μπορεί το ταμπλό να μην είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε σχεδίαση, ποιοτικά όμως αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας έχοντας έναν σαφή premium «αέρα». Ακριβά πλαστικά και δέρματα, εξαιρετικό φινίρισμα και μασίφ συναρμογή κερδίζουν τις εντυπώσεις μαζί με το σπορ τιμόνι, την εξαιρετική θέση οδήγησης, τα «σωστά» καθίσματα και τον γενικότερο διάκοσμο R-Line. Από εκεί και πέρα, τα φωτά πέφτουν στην 9,2 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, που είναι μέρος του κορυφαίου συστήματος πολυμέσων τελευταίας γενιάς με ευρεία συνδεσιμότητα, σύστημα πλοήγησης και δυνατότητα wi-fi hot spot. Τον high-tech χαρακτήρα αναδεικνύει και ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display), αλλά και στοιχεία όπως το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, τα εμπρός καθίσματα με μασάζ, ο τριών ζωνών κλιματισμός με ενεργό αντιρρυπαντικό και αντιαλλεργικό φίλτρο, το στάνταρ ενεργό καπό για προστασία των πεζών σε μια σύγκρουση ή ακόμη στοιχεία όπως το head up display και το κορυφαίο ηχοσύστημα Dynaudio Confidence με 700 Watt ισχύ!
Αυτοκινηταρα. Οσο και να την κατηγορουν την vw, μετα τις 3 ακριβες γερμανικες φτιαχνει τα καλυτερα και πιο premium αυτοκινητα. Δεν εγινε τυχαια η πιο αγαπημενη μαρκα του κοσμου.
Αυτοκινηταρα. Οσο και να την κατηγορουν την vw, μετα τις 3 ακριβες γερμανικες φτιαχνει τα καλυτερα και πιο premium αυτοκινητα. Δεν εγινε τυχαια η πιο αγαπημενη μαρκα του κοσμου.
Einai polu entupwsiako apo konta.
...είναι όμορφο... περί ορέξεως...